  • 1. Data: 2014-01-01 10:50:04
    Temat: getinonline odpoczywa
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Nie wiecie czy Getinonline ma dzisiaj wolne czy awarię?
    Komunikatu żadnego nie mogę znaleźć a przy próbie logowania
    tylko "trwa aktualizacja serwisu".

    JS

  • 2. Data: 2014-01-01 10:58:30
    Temat: Re: getinonline odpoczywa
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-01 10:50, Ianus pisze:
    > Nie wiecie czy Getinonline ma dzisiaj wolne czy awarię?
    > Komunikatu żadnego nie mogę znaleźć a przy próbie logowania
    > tylko "trwa aktualizacja serwisu".
    >
    > JS

    Wolne.

    "Uprzejmie informujemy, że od godziny 20:00 dnia 31.12.2013 r. do
    godziny 01:30 dnia 02.01.2014 r. z uwagi na prace konserwacyjne
    prowadzone w Bankowości Internetowej Getin Banku - bankowość będzie
    niedostępna. W związku z powyższym, pragniemy przeprosić Państwa za
    wszelkie utrudnienia spowodowane prowadzonymi pracami mającymi na celu
    poprawienie jakości obsługi."

    To poprawienie jakości obsługi to m.in. obniżenie oprocentowania kont
    oszczędnościowych, które czeka klientów od 1.01.2014.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-01-01 21:52:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To poprawienie jakości obsługi to m.in. obniżenie oprocentowania kont
    > oszczędnościowych, które czeka klientów od 1.01.2014.

    ale wcześniej obniżanie oprocentowania nie powodowało aż tak długich
    wyłączeń systemu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-01-01 22:40:49
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-01 21:52, RobertS pisze:

    > ale wcześniej obniżanie oprocentowania nie powodowało aż tak długich
    > wyłączeń systemu...

    Duża obniżka ;-) Oj, taki mały sarkazm z mojej strony ;-)

    --
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-01-01 23:17:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Duża obniżka ;-) Oj, taki mały sarkazm z mojej strony ;-)

    OpenFinance też leży.

    --
    Grzexs