  • 1. Data: 2002-06-21 08:13:24
    Temat: gdzie wykaz bankowmatow euronetu w Europie ?
    Od: "Artur Bystrzycki" <a...@w...pl>

    Gdzie mozna znalezc wykaz bankomatow euronetu w Europie ?

  • 2. Data: 2002-06-21 11:52:49
    Temat: Re: gdzie wykaz bankowmatow euronetu w Europie ?
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    www.karty.pl

  • 3. Data: 2002-06-21 12:01:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "OMS Diver" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > www.karty.pl

    A gdzie Ty tam widzisz spis bankomatow w _EUROPIE_ euronetu?

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-21 12:02:38
    Od: Michal Wisniewski <N...@b...com>

    On Fri, 21 Jun 2002 13:52:49 +0200, "OMS Diver"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >www.karty.pl

    A w ktorym konkretnie miejscu jest spis b. Euronetu w _Europie_? (nie
    tylko w Polsce)

    Michal

  • 5. Data: 2002-06-21 12:06:03
    Od: "Artur Bystrzycki" <a...@w...pl>

    > www.karty.pl

    tylko Polska niestety, chodzi bardziej o Europe zachodnia

  • 6. Data: 2002-06-21 13:14:27
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    > tylko Polska niestety, chodzi bardziej o Europe zachodnia
    Sorry! Nie zauważyłem, że chodziło o Europę!