  • 1. Data: 2002-06-21 07:39:58
    Temat: BZWBK - tragedia - kuriozum :
    Od: "iczek" <p...@d...com.pl>

    Witam grupowiczow,

    Chcialem napisac kilka slow o "wspanialym" banku BZ-WBK
    Chodzi o limit kredytowu na ROR.

    Nalezalem do I (pierwszego) oddzialu tego banku i zlozylem wniosek o LK
    (limit kredytowy). Przez kolejne 4 miesiace nie otrzymalem zadnej
    odpowiedzi. W koncu, ze wzgledu na przeprowadzke, przenioslem rachunek do
    VI oddzialu tego banku w tym samym miescie - 2 km dalej . Tam zlozylem
    ponownie wniosek o przyznanie LK. Po 2 tygodniach w VI oddziale uzyskalem
    LK. Sprawa zostala przeze mnie zapomniana, gdy tym czasem............
    wczoraj, po 6 miesiacach od zlozenia podania, otrzymalem informacje o
    przyznaniu mi LK w I oddziale. !!!???
    Nie dosc, ze oba LK roznia sie wysokoscia, choc wplywy na konto sa przez
    calu okres takie same - roznica 3 krotna! To w dodatku mam na jednym koncie
    dwa LK przyznane przez ten sam bank.
    Po konsultacjach z kierownikiem obslugi w I oddziale zaproponowano mi
    samowolne zrezygnowanie z przyznanaego przez I oddzial LK !?
    A jak nie zrezygnuje?:)

    I jak tu ufac ze moje oszczednosci trafily do rak ludzi, ktorzy ksztalcicli
    sie po to by je pomnazac ???
    Tragedia.
    Czara sie przelala - przenosze rachunke. Ale gdzie jest lepiej ? :)
    pozdrawiam
    piotr biegaj

  • 2. Data: 2002-06-21 09:18:29
    Temat: Re: BZWBK - tragedia - kuriozum :
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "iczek" <p...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczow,
    >
    > Czara sie przelala - przenosze rachunke. Ale gdzie jest lepiej ? :)
    > pozdrawiam
    > piotr biegaj

    I oddział BZ to tragedia obsługi klientów w postaci osób fizycznych. I
    oddział nastawiony jest tylko i wyłącznie na obsługę firm -ewentualnie
    klientów z kwotami przekraczającymi znacznie więcej niż 100 tys. zł na
    koncie. Nic tu się nie zdziała. Ja po miesiącu zlikwidowałem tam konto.
    Najlepszy oddział we Wrocławiu to trzeci i czwarty -najminiej formalizmów i
    dobra obsługa -stosunkowo.
    Jeżeli chcesz zmieniać konto na inny ror poszukaj na FAQ albo w historii
    grupy. Znajdziesz wszystko.
    Pozdrawiam,
    Wall.