  • 1. Data: 2006-12-13 23:07:07
    Temat: gdzie najtansza wypukla karta VISA?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Jaki bank wydaje najtansza wypukla karte VISA?

    najlepiej bez rocznej oplaty....

  • 2. Data: 2006-12-13 23:32:54
    Temat: Re: gdzie najtansza wypukla karta VISA?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    fReLuZ napisał(a):
    > Jaki bank wydaje najtansza wypukla karte VISA?
    >
    > najlepiej bez rocznej oplaty....

    masz na mysli kredytowa?
    Millennium, BZWBK, Citi, ING, BPH...

    ww. nie pobieraja oplaty (0zl) za korzystanie w pierwszym roku

    jezeli czesto podrozujesz to polecam karte z ING (bdb kursy przeliczenia
    walut na zlotowki)

    BZWBK ma chip, poza tym jak masz telefon w orange to polecam co-branda

    Citi ma full ubezpieczen (na szczescie w opcji), interesujace sa
    co-brandy z BP, siecia ERA lub magazynem Elle

    Millennium robi blokady na dziwne kwoty - sami pracownicy tego nie rozumieja

    Lukas tez ma chipa, ale nie wydaje co-brandow

    BPH to takie nic szczegolnego, karta o ktorej sie szybko zapomina

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-14 00:37:11
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > masz na mysli kredytowa?
    > Millennium, BZWBK, Citi, ING, BPH...
    >
    > ww. nie pobieraja oplaty (0zl) za korzystanie w pierwszym roku

    I nie tylko w pierwszy roku, to zależy od kwoty obrotow na karcie, jesli sa
    odpowiednie, wtedy karta moze byc za darmo, wiec warto zwrocic rowniez i na
    to uwage.

    [...]
    > Citi ma full ubezpieczen (na szczescie w opcji),

    Pakiet moim zdaniem bardzo ciekawy, ale kosztuje 6,50 PLN i od czasu jak juz
    nie jest obowiazkowy to nie korzystam z tego ubezpieczenia

    > interesujace sa co-brandy z BP, siecia ERA lub magazynem Elle

    No wlasnie, polecam szczegolnie BP, za transakcje dostajesz punkty, ktore
    mozesz wynic na rozne nagrody w programie lojalnosciowym, ktory ciekawie sie
    rozwija.

    > Millennium robi blokady na dziwne kwoty - sami pracownicy tego nie
    > rozumieja

    Ostatnio tez slysze duzo dziwnych rzeczy na temat tego banku... Ale sama
    karta jest w miare ciekawa.

    > Lukas tez ma chipa, ale nie wydaje co-brandow

    LUKAS nie wydaje co-brandow? A co powiesz o karcie VC Cyfra+ czy MC Onet?
    Nie liczac o calej serii kart partnerskich.

    > BPH to takie nic szczegolnego, karta o ktorej sie szybko zapomina

    Zgadza sie, nie polecam.

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 4. Data: 2006-12-14 07:26:05
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > LUKAS nie wydaje co-brandow? A co powiesz o karcie VC Cyfra+ czy MC Onet?
    ok, wydaje...ale programy z nimi zwiazane nie sa tak ciekawe jak np. te
    z bzwbk lub citi

    > Nie liczac o calej serii kart partnerskich.
    ale to juz inna historia, Lukas wydaje karty z Auchan i innymi marketami
    nie zamawia sie ich w banku tylko bezposrednio u partnerow

    > Pozdrawiam,
    > Piterson

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-12-14 07:54:25
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    > Pakiet moim zdaniem bardzo ciekawy, ale kosztuje 6,50 PLN i od czasu jak juz
    > nie jest obowiazkowy to nie korzystam z tego ubezpieczenia

    a gdzie takiego co-branda z BP mozna zamowic?

  • 6. Data: 2006-12-14 08:23:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu fReLuZ porozsypywal nastepujace haczki:
    > a gdzie takiego co-branda z BP mozna zamowic?
    W Citi (albo na ich stronie)
    --
    badzio

  • 7. Data: 2006-12-26 15:21:47
    Od: "Darecki" <d...@o...pl>

    Jeśli chodzi o wypukłe karty to wg.mnie karta invest banku wymiata.15
    % ma już od listopada 05 kiedy to dopiero wchodziła w życie ustawa
    antylichwiarska i średnie oprocentowanie na innych kartach dochodziło
    do 30 %.od razu jest wydawana w systemie MC a limity to naprawdę
    wielki plus invest banku.Przy dochodzie 1200 na ręke pięć tysięcy
    dostaniesz prawie zawsze.wielkie brawa mimo JESZCZE słabego
    nastawienie tegoż banku na marketing tego produktu

  • 8. Data: 2006-12-27 14:37:12
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > BPH to takie nic szczegolnego, karta o ktorej sie szybko zapomina

    Dlaczego tak uważasz? Mam między innymi tą kartę - wydana bez zbędnych
    formalności na podstawie wyciągów z BZWBK, z karty w BZWBK nie musiałem
    rezygnować, nie ponoszę żadnych kosztów jej wydania i użytkowania, a
    dodatkowo jest co-branded ze Statoil, KFC/PizzaHut, Empik, z których od
    czasu do czasu korzystam. Ma też stały discount w Smyku, co od pewnego czasu
    doceniam :^) Karta co ważne bez chipa. Z ciekawostek, to BPH nie ma 2-3%
    opłaty za przewalutowanie transakcji zagranicznych.
    Do minusów mogę zaliczyć dwie rzeczy:
    - niepewną sytuację BPH, a co za tym idzie politykę cenową w przyszłości i
    niepewne losy programu PC
    - słaby system transakcyjny BPH, w którym nawet jak się zgłosi ewidentny
    błąd, to pracownicy rżną głupa i twierdzą że tak musi być, bo tak musi być.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2006-12-27 14:38:56
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Opalski <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    W szkole czytac uczyli, ale dawno, więc sam szybko piszę erratę. Mam MC a
    nie VISA o co pytał założyciel wątku :^)