  • 11. Data: 2012-01-22 05:09:45
    Temat: Re: fm bank - lokaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Informuję o tym, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje
    myśli -- nie wolno tego czytać!!! Za czytanie tego rodzaju
    (czyli nienależnych) treści grozi w Polsce kara pozbawienia
    wolności do lat dwóch. :)

    "Waldek" jff37g$il$...@n...news.atman.pl

    > pomijajac te niektore dozywotnio bez oplat za wznowienie
    > to w czym sa najlepsze ?

    W opłacaniu periodycznych rachunków.

    > A ostatnio jeszcze gwiazdorskie :]
    > teraz padlo na straznika teksasu ;)

    TZN.?

    +> i wychodzą za mąż, bo 20 lat temu był dobrobyt, ale nie

    > nalezysz do zwolennikow dodatkowego opodatkowania singli ?

    Tak -- ujemnym podatkiem. :)

    > sie to ongis nazywalo "bykowe" ? czy jakos tak ?

    Bardzo dobre określenie -- w kraju Jana Pawła II, gdzie traktowano
    ludzi jak bydło i gdzie przyprowadzano kobietę mężczyźnie jak krowę
    bykowi. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jf99d8$l23$...@i...gazeta.pl

    > [mnie biskupi izolują od młodych dziewic;
    > podsyłają mi natomiast rżnięte przez nich
    > głupie dziewczyny, które zanim zetrą ze swych
    + ślicznych oczu spermę tychże duchownych, płacząc o swej
    > trudnej sytuacji (ja w tych trudnościach skakałbym
    > z radości, uważając, że to żadne trudności, bo ja
    > żyłem w znacznie trudniejszych warunkach) proszą
    > mnie o to, abym się z nimi żenił]

    > albo wyciac i sprzedac na rynku wtornym - np. nerke :]

    Żydzi maja wycięte nerki? A ja tyle lat żyłem, myśląc, że obrzezanie to coś innego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-01-22 05:10:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tygrysek" jfebp6$som$...@i...gazeta.pl

    > Może ktoś dorzucał drew do tego ognia, może dolewał oliwy?... Tak czy
    > siak sesja po tygodniach nadal płonęła pełnym ogniem -- nie wygasała...
    > Dopiero wylogowanie dawało kres temu ogniowi sesyjnemu...

    : Dobrze wiedziec, ze maja takie bledy w systemie...

    Może to już naprawili -- ja miałem tam konto na samym początku
    ich bankowej dziłalności, rok czy dwa lata temu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-01-22 21:56:56
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jfg60d$bpj$1@inews.gazeta.pl...

    > W opłacaniu periodycznych rachunków.

    I to jest chyba jedyna warta uwagi opcja
    ale pod warunkiem zwolnienia z oplaty miesiecznej badz rocznej

    *********

    > Żydzi maja wycięte nerki? A ja tyle lat żyłem, myśląc, że obrzezanie to
    > coś innego...
    Zydzi nie maja monopolu na brak napletka, chyba tez duza czesc muzulmanow

  • 14. Data: 2012-01-23 12:58:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jfi0n8$2cb$...@n...news.atman.pl

    > I to jest chyba jedyna warta uwagi opcja
    > ale pod warunkiem zwolnienia z oplaty miesiecznej badz rocznej

    Ja na razie nie płaciłem. Odwrotnie -- dostałem od Citi chyba 150 wiśni.
    Matka zapłaciła 30 złotych -- za wydanie nowego plastyku w miejsce
    ukradzionego. Mogła zrezygnować z karty i poprosić o nową -- co było
    za free, ale jakoś wybrała taką drogę.

    Kartę ukradziono jej (żeby było śmieszniej) w Biedronce, w której
    kart nie honorują. ZTCP można było zatrzymać złodzieja, ale
    Biedronkowy ochroniarz nie zamierzał tego uczynić.

    Ja (za swoją niewiarę w chamstwo Biedronkowego ochroniarza?) zapłaciłem
    także stratą. Jakiś czas później Biedronkowy sprzedawca okradł mnie -- kamera
    to zanotowała, ale choć odszukano zapis (byłem uparty? -- wytrwały?) nie tylko
    nie zwrócono mi pieniędzy, ale nawet nie pokazano mi tego zapisu. Tłumaczono mi,
    że klientom nie wolno wchodzić na zaplecze. :) O tyle śmieszne i głupie było to
    tłumaczenie, że na tymże zapleczu wypisywano mi nieraz faktury w mojej obecności.
    I w tej Biedronce wypisywano mi faktury, gdy byłem na zapleczu, i w innych
    Biedronkach także wchodziłem na zaplecze, aby otrzymać fakturę.

    Nawet trudno było ustalić, w jakich godzinach pracuje ten, kto mnie
    (wg mnie) okradł. Były trudności w rozmawianiu o tym w ogóle.

    innego...

    > Zydzi nie maja monopolu na brak napletka,

    To prawda -- dlatego piszę, że mogę sobie obciąć, ale nie wiem, czy to pomoże. ;)

    > chyba tez duza czesc muzulmanow

    Być może. Muzułmanie (z Afryki) chyba wolą ,,kastrować'' córki,
    nie synów, ale synów też obrzezują. Gdy uczyłem się w podstawówce,
    mówiono nam o tych okaleczeniach dziewcząt afrykańskich. Niedawno
    oglądałem film o modelce z Somalii, której pozbawiono łechtaczki,
    gdy była małą dziewczynką.

    Ponoć zwyczaj znęcania się nad własnymi córkami wleczony jest
    z Afryki do Europy.

    -=-

    BTW -- jako dziecko miałem masę reklamówek z Kenii.
    (ze Szwecji, z Hasselblada -- też) I pamiętałem o tym,
    że wiedziałem wówczas to, iż ani do Szwecji, ani (tym
    bardziej?) do Kenii nigdy nie pojadę. I (jak na razie)
    mam rację. ;) Kenia sąsiaduje z Somalią.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'