  • 1. Data: 2012-07-15 16:21:54
    Temat: fifty fifty ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    50 polecającemu i 50 poleconemu...

    https://www.online.citibank.pl/formularz/karta/konta
    kt/?prID=10003901/

    Poleci ktoś na te ofertę?

    -=-

    Tylko mi nie piszcie, że znów jestem zapóźniony -- jak z rajskimi owocami...
    U mnie nie widać postów wiśniami za kredytówki Citka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-07-15 21:14:02
    Temat: Re: fifty fifty ;)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > 50 polecającemu i 50 poleconemu...

    > https://www.online.citibank.pl/formularz/karta/konta
    kt/?prID=10003901/

    > Poleci ktoś na te ofertę?

    Hahaha, widzę, że coraz bardziej durne te promocje i żaden bank się przed
    tym nie broni.

    Oczywiście byłoby dla mnie zaszczytem być poleconym przez Ciebie, niestety
    posiadam już karty kredytowe Citka i Citek kolejnej mi już nie da, więc
    niestety nic z tego. :D

    Ale to:
    "Zobowiązuję się do niezwłocznego poinformowania osoby polecanej, której
    dane osobowe przekazałem/am Bankowi, o nazwie i siedzibie Banku, celu
    przekazania, zakresie przekazanych danych, prawie dostępu do tych danych,
    ich poprawiania oraz możliwości wniesienia sprzeciwu wobec dalszego ich
    przetwarzania przez Bank w wyżej wskazanym celu"
    jest po prostu boskie.

  • 3. Data: 2012-07-16 00:03:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ich poprawiania oraz możliwości wniesienia sprzeciwu wobec dalszego ich
    > przetwarzania przez Bank w wyżej wskazanym celu"

    Ale ustawa wymaga zgody zainteresowanego, a nie poinformowania.

  • 4. Data: 2012-07-16 22:28:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Ale ustawa wymaga zgody zainteresowanego, a nie poinformowania.

    I dlatego ten tekst jest taki uroczy :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]