eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankielektroniczne nosniki informacji › elektroniczne nosniki informacji
  • Data: 2002-06-03 12:01:47
    Temat: elektroniczne nosniki informacji
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ostatnio dostalem wezwanie do zaplaty z telefonii dialog
    za fakture za kwiecien, a przelew poszedl z mbanku,
    zadzwonilem na mlinie, okazalo sie, ze przelew poszedl nie bylo
    zadnego zwrotu, z ich strony wszystko ok, od razu zamowilem
    potwierdzenie,

    nastepnego dnia poszedlem do boku z oplaconym na poczcie rachunkiem
    (coby mi telefonu nie wylaczyli) i probowalem namowic pania, zeby
    zaczeli szukac moich pieniedzy w swoim banku (przelew poszedl, nr
    rachunku byl na pewno dobrze wpisany (przelew zdefiniowany)),
    ale nie nalegalem, bo w spoleczenstwie znieczulica na internet
    straszna,

    nagle pan, na stanowisku obok (w tym momencie nie zajety), zapytal
    czy placilem z banku internetowego, ja na to, ze tak,
    wtedy pan poprosil, zebym sie zalogowal i pokazal mu potwierdzenie,
    nastepnie wydrukowal je, opisal 'sporzadzono w bok ..., prosze o
    wyjasnienie ..., etc.' i przefaksowal do dzialu rozliczen,

    duzy plus dla dialogu (bok wroclaw-rynek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1