  • 1. Data: 2004-03-09 14:12:18
    Temat: zamiana KK
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Czy wroble moze nie cwierkaja o jakichs ofertach zwiazanych z
    promocyjnym wydawaniem kart kredytowych w opcji "bez formalnosci i bez
    oplat" w przypadku rezygnacji z poprzedniej karty (nie chce mi sie
    gromadzic zaswiadczen zusowych i z us, tym bardziej ze te drugie sa
    platne)?
    Zamierzam bowiem w najblizszym czasie zrezygnowac z Amex'a Mille.
    Bank-BPH jest w zasadzie poza moim zainteresowaniem, tam mam juz karte,
    no chyba ze nie bedzie innej mozliwosci, wtedy wezme druga karte
    bepehowa. Nie jestem pracownikiem najemnym, takze przelewanie
    'wynagrodzenia' chyba eliminuje propozycje Multi, co jest zreszta
    szczegolnie spektakularne, bo tam mam swoj glowny rachunek i wydanie mi
    karty za darmo by sie bankowi bardzo oplacalo, obecnie w ogole nie place
    ich karta debetowa, ale kredytowymi, ktore splacam przelewami z ich
    rachunku.
    Czy w najblizszym czasie bede mogl z czegos wybrac ? Moze RB albo jakis
    Lukas czy Citek ?

    marekz

  • 2. Data: 2004-03-09 14:51:01
    Temat: Re: zamiana KK
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> napisał:
    > Czy wroble moze nie cwierkaja o jakichs ofertach zwiazanych z
    > promocyjnym wydawaniem kart kredytowych w opcji "bez formalnosci i bez
    > oplat" w przypadku rezygnacji z poprzedniej karty

    Taka promocja jest w Multibanku - bez opłat za przyznanie VC i VG. Trzeba
    przedstawić tylko wyciągi KK z 6 miesięcy.

  • 3. Data: 2004-03-09 15:11:46
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w najblizszym czasie bede mogl z czegos wybrac ? Moze RB albo jakis
    > Lukas czy Citek ?

    W Raiffeisen przedstawiasz 3 ostatnie wyciagi ze swojej karty kredytowej
    (tej co masz) i dostajesz od nich (do wyboru) VC, V Nova, MC.
    Polecam tym bardziej ze oprocentowanie na Visie Novej to tylko 19%.

    Pozdr,
    Leon

  • 4. Data: 2004-03-09 15:19:58
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Taka promocja jest w Multibanku - bez opłat za przyznanie VC i VG. Trzeba
    > przedstawić tylko wyciągi KK z 6 miesięcy.

    Tak to wygląda może na początku. A potem i tak wołają o inne papiery. Np.
    zatrudnienie, albo wpis do dzialalnosci, trwającej przynajmniej 6 m-cy...
    Ja odszedłem z kwitkiem, pomimo posiadania historii karty 19-to
    miesiecznej. Bo w międzyczasie zmieniła mi się forma zatrudnienia...

    W Reiffaisen bez problemu natomiast. I procent niższy.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-03-09 16:58:33
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (tej co masz) i dostajesz od nich (do wyboru) VC, V Nova, MC.
    > Polecam tym bardziej ze oprocentowanie na Visie Novej to tylko 19%.

    A limit jaki daja, taki sam?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2004-03-10 11:14:24
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > A limit jaki daja, taki sam?

    Ja osobiscie bez zadnego przedstawiania zaswiadczenia o zatrudnieniu
    dostalem limit wyzszy o ok. 400 PLN niz mam na kartach w swoim banku.
    Wystarczyl im tylko wyciag z obecnie posiadanych kart kredytowych z
    ostatnich 3 miesiecy. Fakt faktem Visa Nova w Raiffeisenie nie posiada
    ubezpieczen tak jak VC czy MC ale oprocentowanie 19% to nie jest tak duzo.

    Pozdr,
    Leon

  • 7. Data: 2004-03-10 23:05:52
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    On Tue, 9 Mar 2004 17:58:33 +0100, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

    >A limit jaki daja, taki sam?

    Masz dwie opcje, albo spaca twoje zadluzenie na starej karcie i
    przeniosa caly limit jaki miales wczesniej, albo dostaniesz +10%
    wiecej bez splaty

    pozdro
    wxr1010