  • Data: 2004-01-03 22:38:38
    Temat: czy jest taki bank?
    Od: "Bartek Grębowicz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    poszukuje banku, w ktorym bede mogl sobie zalozyc konto dla youngstera (17
    lat), oto warunki, ktore musi spelniac moje przyszle konto(kolejnosc
    nieprzypadkowa):
    1) darmowe zalozenie i prowadzenie konta
    2) obsluga rachunku przez intrnet
    3) _jakiekolwiek_ oprocentowanie
    4) darmowe przelewy
    5) to juz warunek, kotry musi spelniac bank: nieoszukiwanie klienta i nie
    staranie sie wyciagnac od niego kazdego grosza.

    Teraz mam konto mlodziezowe w BZWBK, ale to sa wg mnie straszni oszusci.
    Kiedy zakladalem tam konto, konto to spelnialo wszystkie warunki wymienione
    powyzej, dzisaij nie spelnia juz zadnego. Zastanawialem sie jescze jak to
    sie stalo, ze zakaldajac konto w BZWBK, miaelm oprocentowanie, teraz nie
    mam, zostalem zapewniony, ze przelewy beda darmowe, nie sa, no i jeszcze
    prowadzenie nie jest darmowe, czy bank moze sobie zmieniac te regulu "ot
    tak"?

    Bartek