  • 1. Data: 2007-05-23 10:52:42
    Temat: czy VW bank dzisiaj działa?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Witam

    Witryna VW banku od dłuższego czasu się nawet nie pinguje.
    Czy ktoś będący bardziej na bieżąco wie, że zapowiadali na dzisiaj jakieś
    remonty, czy może ta przerwa jest chwilowa?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 2. Data: 2007-05-23 12:26:09
    Temat: Re: czy VW bank dzisiaj działa?
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Witryna VW banku od dłuższego czasu się nawet nie pinguje.
    > Czy ktoś będący bardziej na bieżąco wie, że zapowiadali na dzisiaj jakieś
    > remonty, czy może ta przerwa jest chwilowa?

    ?????, ??

  • 3. Data: 2007-05-23 12:26:43
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

> [...]
    > Czy ktoś będący bardziej na bieżąco wie, że zapowiadali na dzisiaj jakieś
    > remonty, czy może ta przerwa jest chwilowa?

    Sorrki.. cyrylica była włączona :)
    Działa, właśnie puściłem przelew.

    R.

  • 4. Data: 2007-05-23 14:04:58
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Działa, właśnie puściłem przelew.

    to jesteś szczęściarz. nie działa ich system

    pzdr

  • 5. Data: 2007-05-23 15:10:13
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    jst pisze:

    > to jesteś szczęściarz. nie działa ich system

    Faktycznie, były dziś problemy z funkcjonowaniem strony i serwisu
    transakcyjnego - ale teraz wygląda, jakby wszystko wróciło do normy.

    --
    Grzegorz Kamionka