  • 1. Data: 2005-10-10 15:46:14
    Temat: credit card authorization
    Od: "TeL" <t...@o...pl>

    Witam!

    Kupujacy chce mi z USA przeslac jako forme zaplaty faxem 'credit card
    authorization'. Co ja mam z tym zrobic aby odebrac platnosc ?

    Przepraszam ale jestem zielony ;)

    Pzdr

  • 2. Data: 2005-10-11 13:53:57
    Temat: Re: credit card authorization
    Od: Miernik <m...@f...org>

    TeL <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Kupujacy chce mi z USA przeslac jako forme zaplaty faxem 'credit card
    > authorization'. Co ja mam z tym zrobic aby odebrac platnosc ?

    On Ci prześle fax'em numer karty, date ważności i podpisane upoważnienie
    do obciążenia tej karty tą płatnością. A żeby odebrać - jedyne co mi
    przychodzi do głowy to zrobienie transakcji przez PayU tą kartą, z tym
    że tak od ręki to w PayU dostajesz limit 500 PLN, a jak jesteś
    zweryfikowany w Allegro to 1000 PLN. No i jeszcze musisz mieć jakiegoś
    znajomego też z kontem PayU żeby mu tą płatność wysłać a potem ją Ci
    odeśle na konto. No bo tak naprawdę to kupujący powinien wypełnić
    formularz na stronie PayU i wysłać do Ciebie, ale tam jest wszystko po
    polsku. Acha, jak chcesz użyć zagranicznej karty to jeszcze poproszą od
    Ciebie skan jakiegoś rachunku (za prąd/gaz/itp) na ten adres który
    podałeś w PayU i wyedy odblokują transakcje zagranicznymi kartami bo
    defaultowo są zablokowane.

  • 3. Data: 2005-10-11 17:58:25
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Pierwsze słyszę że cudzą kartę mażna płacić jeśli się nie ma, jako firma,
    umowy z centrum autoryzacyjnym o obciążanie kart. Jeszcze można za to
    beknąć a co najmniej sprzedający dostanie zwrot pieniędzy po reklamacji.

  • 4. Data: 2005-10-11 18:22:42
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Pójdziesz do Banku i powinni dać Ci pieniadze minus prowizja.
    Jest to chyba najbezpiecznuiejszy dla płacącego sposób płatności

  • 5. Data: 2005-10-11 19:18:20
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on 10 Oct 2005 17:46:14 +0200 "TeL" <t...@o...pl> wrote:

    > Witam!
    >
    > Kupujacy chce mi z USA przeslac jako forme zaplaty faxem 'credit card
    > authorization'. Co ja mam z tym zrobic aby odebrac platnosc ?

    Może zadzwoń do polcardu, oni rozliczają wszystkie międzynarodowe.
    Powinni wiedzieć.