  • 1. Data: 2006-08-27 19:10:44
    Temat: bankomat nie wypłacił pieniędzy
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Moim znajomym, którzy przyjechali do Ustki na kilka dni, własnie w tej Ustce
    bankomat nie wypłacił pieniędzy. Ponieważ była to sobota i bank zamknięty,
    zgłosili to na infolinie, dzie powiedziano im, że nalepiej to zgłoszenie
    dokonać w miejscowości, gdzie to się stało. Przez tą historię musieli swój
    pobyt przedłużyć do dponiedziałku / mieli wyjechać w niedzielę/, przez co
    ponieśli dodatkowe koszty. Mam pytanie, czy mogą od banku żądać rekompesaty.
    Majka

  • 2. Data: 2006-08-27 19:21:44
    Temat: Re: bankomat nie wypłacił pieniędzy
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > ponie?li dodatkowe koszty. Mam pytanie, czy mog? od banku ż?dać rekompesaty.

    Na tak zadane pytanie mozna odpowiedziec tylko w ten sposob: TAK, MOGĄ.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-08-27 19:57:32
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pobyt przedłużyć do dponiedziałku / mieli wyjechać w niedzielę/, przez co
    > ponieśli dodatkowe koszty. Mam pytanie, czy mogą od banku żądać

    Mogą, ale bank pewnie odpowie, że w takiej sytuacji mogli złożyć reklamację
    w dowolnej placówce. Ja poniosłem dodatkowe koszty w związku z wydawaniem KK
    Citibanku, przekładaniem wyjazdów by spotkać się z ichnim domokrążcą, a po
    tym jak bank wziął moje wszelkie dane łącznie z fotką nagle się okazało, że
    jednak się rozmyślił i karty nie dostanę. Moje żądanie zwrotu fotografii i
    dokumentów zignorował całkowicie. Mogę tego dokonać wysyłając jakieś tam
    pisma, nie bardzo wiadomo gdzie i dokąd to może oddadzą... innymi słowy
    mało, że mi nie zwrócili kosztów to jeszcze chcą naciągnąć na następne.
    Normanie mam w Citi teczkę jak za UB - nawet z fotką :-)

  • 4. Data: 2006-08-27 20:04:17
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Na tak zadane pytanie mozna odpowiedziec tylko w ten sposob: TAK, MOGĄ.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow
    Ale czy to coś da?
    Majka

  • 5. Data: 2006-08-27 20:07:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Ale czy to coś da?
    > Majka

    Nic to nie da, chyba ze rozrywke jesli kogos bawi pisanie
    reklamacji.

    marekz

  • 6. Data: 2006-08-27 20:26:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    Najlepiej wcale nie oznacza, że wyłącznie. Reklamację mogli złożyć w dowolnym
    oddziale. A nawet pisemnie w tym oddziale w Ustce. Niekoniecznie musieli tam
    nocować.

  • 7. Data: 2006-08-28 06:08:53
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

> [...]
    dowolnym
    > oddziale. A nawet pisemnie w tym oddziale w Ustce. Niekoniecznie musieli

    W Ustce dopiero mogą złożyć reklamację dzisiaj/poniedziałek/, bo w sobotę i
    niedzielę bank zamknięty, a na infolinji powiedzieli, że najlepiej złożyć w
    miejcowości, gdzie korzystali z bankomatu.
    Majka

  • 8. Data: 2006-08-28 06:33:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@a...com>

    Majkaa <m...@n...pl> wrote:
    > W Ustce dopiero mogą złożyć reklamację dzisiaj/poniedziałek/, bo w sobotę i
    > niedzielę bank zamknięty, a na infolinji powiedzieli, że najlepiej złożyć w
    > miejcowości, gdzie korzystali z bankomatu.

    Czy najlepiej oznacza to samo, co 'tylko i wyłacznie'?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 9. Data: 2006-08-28 10:58:37
    Od: Player <p...@...pl>

    Majkaa wrote:

> [...]
    > ponieśli dodatkowe koszty. Mam pytanie, czy mogą od banku żądać rekompesaty.

    Miałem taką sytuację w zeszłym miesiącu.
    Bankomat niewypłacił całej kwoty.
    Po rozpatrzeniu reklamacji dowiedziałem się, że taka sytuacja nie miała
    miejsca. Ponieważ spotkało mnie to dwukrotnie jestem w trakcie
    likwidowania konta w Mbanku. Inny bank w podobnej sytuacji nie wyparł
    się i tam zostanę.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2006-08-28 13:52:18
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Player" <p...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miejsca. Ponieważ spotkało mnie to dwukrotnie jestem w trakcie
    > likwidowania konta w Mbanku. Inny bank w podobnej sytuacji nie wyparł

    W tym wypadku raczej nie będą mieli kłopotów, bo dotyczy to PKO BP, a do
    tego nie było to tylko nie wypłacenie, ale awaria bankomatu podobnie działo
    się jak przy włanczaniu lub wyłanczaniu komputera, coś w rodzaju resetowania
    maszyny, która po tym zdarzeniu jakiś czas nie działała.