  • 1. Data: 2012-06-15 23:29:46
    Temat: aukcje kredytowe
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Witam.
    Czy ktoś korzystał może już z serwisu aukcjekredytowe.pl? Możecie podzielic
    się wrażeniami, czy warto czy lepiej sobie odpuścic? Oferują coś ciekawszego
    niż standardowa oferta?
    Dzięki za pomoc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-15 23:45:05
    Temat: Re: aukcje kredytowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-06-15 23:29, szymek pisze:
    > Witam.
    > Czy kto? korzysta? mo?e ju? z serwisu aukcjekredytowe.pl? Mo?ecie podzielic
    > si? wra?eniami, czy warto czy lepiej sobie odpu?cic? Oferuj? co? ciekawszego
    > ni? standardowa oferta?
    > Dzi?ki za pomoc
    > Pozdrawiam

    a co poszukujesz kredytu hipotecznego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-06-15 23:51:22
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    > a co poszukujesz kredytu hipotecznego?
    Tak. Natomiast widzę, że są również aukcje np. lokat

  • 4. Data: 2012-06-16 00:42:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak. Natomiast widz?, ?e s? r?wnie? aukcje np. lokat

    w sprawie kredytu hipo mogę pomóc (daj znać na priva), niestety z tego
    rodzaju aukcjami jest tak, że nikt nie zaoferuje lepszych warunków niż
    da dany bank, poza tym warunki cenowe przy składaniu wniosku mogą różnić
    się od tych z decyzji kredytowej, zbyt wiele jest zmiennych...

    poza tym co się stanie jak dostaniesz od kogoś super ofertę, a po
    miesiącu procesowania wniosku okaże się, że dostałeś inne warunki
    cenowe, będziesz szukał kolejnej oferty na aukcji?

    --
    pozdrawiam
    RobertS