  • 1. Data: 2012-06-16 00:25:35
    Temat: PrePaidy na euro
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    byłem dzisiaj w strefie kibica czyli tzw. fanzonie m.in. celem nabycia
    prepaida do swojej kolekcji, oczywiście kartę można kupić (bez żadnego
    problemu), natomiast NIE mogłem za nią zapłacić PayPassem (wydanym przez
    inny bank), tylko karta do ręki i autoryzacja chipem

    poza tym, karty prepaid PeKaO SA mają różne ceny:

    1. w oddziale banku 20 zł + ew. wartość doładowania
    2. w fanzonie w wawie 30 zł w tym 10 zł za kartę i 20 zł do wykorzystania
    3. w fanzonie w Poznaniu zapłaciłem 10 zł i tyleż mogłem wydać (karta
    była gratis)

    czy to nie jest nieco dziwne?

    czy ktoś byłby w stanie zorganizować mi karty z Gdańska i Wrocka? w
    każdym mieście są inne, oczywiście w zamian mogę prześlę kartę dostępną
    w Poznaniu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-06-16 00:50:46
    Temat: Re: PrePaidy na euro
    Od: gral <n...@e...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    >
    > czy ktoś byłby w stanie zorganizować mi karty z Gdańska i Wrocka? w
    > każdym mieście są inne, oczywiście w zamian mogę prześlę kartę dostępną

    hejka, będę we wrocku i w gdańsku w następny weekend. mogę ci
    zorganizować. jak do ciebie napisać? usunąć iksy? mój email jest false :)

  • 3. Data: 2012-06-16 14:36:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > hejka, będę we wrocku i w gdańsku w następny weekend. mogę ci
    > zorganizować. jak do ciebie napisać? usunąć iksy? mój email jest false :)

    tak, jak chcesz pisać na priva to usuń "X", oczywiscie zapłacę za karty
    i przesyłkę + za fatygę coś dorzucę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-06-17 22:06:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    gral <n...@e...pl> writes:

    [..]

    > hejka, będę we wrocku i w gdańsku w następny weekend. mogę ci
    > zorganizować. jak do ciebie napisać? usunąć iksy? mój email jest false
    > :)

    Ja może też byłbym zainteresowany ;)

    KJ
    The chains of marriage are so heavy that it takes two to carry them, and
    sometimes three.
    -- Alexandre Dumas

  • 5. Data: 2012-06-17 22:25:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > tak, jak chcesz pisać na priva to usuń "X"

    dorzuc do adresu .invalid na koncu to oszczedzisz roboty paru serwerom.

    http://tools.ietf.org/html/rfc2606

    punkt 2