  • 1. Data: 2009-08-04 16:34:37
    Temat: apel do nieświadomych BZWBK
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    zauważyłem że sporo osób zakłada sobie konto w bzwbk "<30" bo jest darmowe,
    niezauważają opłat za przelew, ten bank kasuje podwójnie!!!

    1. opłata za kod sms 20gr
    2. opłata za przelew do innego banku 50gr

    przez ten sposób liczenia wiele osób myśli że ma 5 bezpłatnych przelewów,
    nie ukrywam że ja także miałem takie wrażenie na początku, tym bardziej, że
    opłaty są naliczane w poźniejszym terminie

    zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr, jest to więc drugi po
    inteligo (99gr) najdroższy w polsce przelew internetowy

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-08-04 16:58:56
    Temat: Re: apel do nieświadomych BZWBK
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 04.08.09 18:34, zlotowinfo pisze:

    > zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr, jest to więc drugi po
    > inteligo (99gr) najdroższy w polsce przelew internetowy

    Ale masz na to jakieś wsparcie???
    Przestudiowałeś wszystkie produkty we wszystkich bankach pod kontem
    opłat za przelew internetowy???

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-08-04 17:17:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr, jest to więc drugi po
    > inteligo (99gr) najdroższy w polsce przelew internetowy

    Ale za to są to najlepsze przelewy na rynku :-)

  • 4. Data: 2009-08-04 18:56:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przelewów, nie ukrywam że ja także miałem takie wrażenie na początku,
    > tym bardziej, że opłaty są naliczane w poźniejszym terminie

    dwa razy w miesiącu

    > zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr, jest to więc drugi po
    > inteligo (99gr) najdroższy w polsce przelew internetowy

    pamiętaj, że jednym sms-em możesz zaakceptować całą paczkę przelewów!
    czyli szósty nie musi kosztować 70gr, możesz i pięćdziesiąt przelewów
    wykonać i nie zapłacić ani grosza za sms!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-08-04 19:11:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    [...]
    musisz przyznasz że zasady te są zawiłe, najgorsze w tym te opóźnione
    naliczanie prowizji, człowiek żyje w nieświadomości, a tu mu nagle na masa
    prowizj któregoś dnia

    dziś musiałem sprowadzić na ziemię pewną osobę
    cieszyła się bardzo: bezpłatne konto, bezpłatne 5 przelewów

  • 6. Data: 2009-08-04 19:17:37
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 4 Sie, 18:34, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr, jest to więc drugi po
    > inteligo (99gr) najdroższy w polsce przelew internetowy

    mam konto24.pl i wydaje mi sie, ze w nim przelewy zawsze byly platne

  • 7. Data: 2009-08-04 20:41:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > mam konto24.pl i wydaje mi sie, ze w nim przelewy zawsze byly platne
    potwierdzam, jednak wiele osób sugeruje się płatnymi smsami i sądzi że to
    opłata za przelew, chciałem ich sprowadzić na ziemię

  • 8. Data: 2009-08-05 08:31:47
    Od: "janusz" <j...@g...com>

    > zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr, jest to więc drugi po
    > inteligo (99gr) najdroższy w polsce przelew internetowy

    Eee, w Fortisie - epakiet - przelew kosztuje 90 gr. Każdy przelew.

    Janusz

  • 9. Data: 2009-08-05 09:52:54
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > zatem przelew z bzwbk od szóstego kosztuje 70gr

    dla zdefiniowanych odbiorców
    można wyłączyć potwierdzanie sms-em

    P.

  • 10. Data: 2009-08-05 10:57:23
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >mam konto24.pl i wydaje mi sie, ze w nim przelewy zawsze byly platne

    mi nie kasuja na nim za przelewy (moze dlatego ze mam allekarte debetowa)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99