  • 1. Data: 2003-06-15 22:29:06
    Temat: ankieta w Multi ;-)
    Od: "Mariusz" <e...@o...pl>

    Na stronie aktualności Multibanku
    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml jest taki tekst:
    Wszystkich posiadaczy kart bankowych zapraszamy do udziału w ankiecie
    dotyczącej najatrakcyjniejszego Waszym zdaniem ubezpieczenia. Zadecydujcie,
    która forma ubezpieczenia jest dla Was najlepsza i którą chcielibyście mieć
    w MultiBanku.

    Czy to może oznaczać krok w kierunku stylu PeKaOsa?
    Oby nie

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-06-16 08:50:24
    Temat: Re: ankieta w Multi ;-)
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Mariusz wrote:
> [...]
    > dotyczącej najatrakcyjniejszego Waszym zdaniem ubezpieczenia.
    > Zadecydujcie, która forma ubezpieczenia jest dla Was najlepsza i

    a jak tam oddac glos znaczy jak zatwierdzic swoj wybor? :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 3. Data: 2003-06-16 09:40:37
    Od: m...@w...pl

    > Mariusz wrote:
    >
    > a jak tam oddac glos znaczy jak zatwierdzic swoj wybor? :)
    >
    > --
    > ---  Michał "Solos" Raczko  ---
    > ---  GG 3115539  ---

    wchodzisz na zdecyduj, zaznaczasz i enter.

  • 4. Data: 2003-06-16 11:25:32
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Czy to może oznaczać krok w kierunku stylu PeKaOsa?
    > Oby nie

    Nie, nie - zadnych assistance w domu czy NNW w wylaczeniami
    wszystko co sie da - ja chce Assistance samochodowe !!!
    Glosujcie za tym glosujcie :-)