  • 1. Data: 2009-03-26 19:19:17
    Temat: pakiet e-getin i karta debetowa
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    1) Jak wiadomo karta w pakiecie e-getin wciskana jest obowiązkowo, a aby za
    nią nie płacić trzeba ją zastrzec. Moje pytanie brzmi co będzie gdy karta
    debetowa nie zostanie aktywowana w ogóle? Bank będzie pobierał opłaty za
    kartę?

    2) Jak debetówkę GETIN-u się aktywuje? Gdy karta przyszła wywaliłem pismo do
    którego była przyklejona sądząc, że da radę ją aktywować z poziomu systemu
    transakcyjnego tegoż banku, a tu okazuje się, że żadnej takiej opcji nie ma.
    A więc jak to cholerstwo aktywować? PIN oczywiście posiadam, w bankomacie
    BZWBK, względnie EURONETU da się tego dokonać?

  • 2. Data: 2009-03-26 19:53:56
    Temat: Re: pakiet e-getin i karta debetowa
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
    > 1) Jak wiadomo karta w pakiecie e-getin wciskana jest obowiązkowo (...)

    Było na grupie że nie jest obowiązkowa, więc skąd to wiadomo?

  • 3. Data: 2009-03-26 22:20:19
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Było na grupie że nie jest obowiązkowa, więc skąd to wiadomo?

    Na grupie było, że nie da się wziąć pakietu e-getin bez karty. Jedynie można
    kombinować z otwarciem ROR-a i TOP-a, ale tego nie da się zrobić on-line. A
    ostatnio okazało się, żąe i funkcjonalność nie jest dokładnie ta sama, bo
    TOP w pakiecie e-getin był/jest wyżej oprocentowany niż TOP bez pakietu
    e-getin.

  • 4. Data: 2009-03-26 22:31:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

> [...]
    > on-line. A ostatnio okazało się, żąe i funkcjonalność nie jest dokładnie
    > ta sama, bo TOP w pakiecie e-getin był/jest wyżej oprocentowany niż TOP

    BTW getin chyba cierpi mocno na brak gotowki, bo pozwala ponownie na
    otwieranie lokat online bez zakladania konta :).

    MK

  • 5. Data: 2009-03-26 22:37:51
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > on-line. A ostatnio okazało się, żąe i funkcjonalność nie jest dokładnie
    > ta sama, bo TOP w pakiecie e-getin był/jest wyżej oprocentowany niż TOP

    Ale przecież za tą kartę zaczynają kasować po pół roku i to pod
    warunkiem braku obrotów kartą na min. 100zł (chyba że mi sie z
    eurobankiem pomyliło, to proszę mnie poprawić).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2009-03-26 23:03:13
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gqh041$580$2@news3.onet...
> [...]

    > braku obrotów kartą na min. 100zł (chyba że mi sie z eurobankiem pomyliło,

    A nie przyszło Ci do głowy, że ktoś może mieć 6 kont w różnych bankach i
    nie wszędzie chce pilnować aby ileś tam wydać.
    Ja np. do płacenia to mam karty kredytowe, a do wypłacania kasy z
    bankomatu kartę aliora, mBanku i allekartę BZWBK i mi to wystarcza. Po co
    mam pilnować, czy wydałem już 100 zł na kolejnej karcie, jak mogę nie
    pilnować? Tym bardziej, że ROR-a to używam tylko do wypłacania gotówki z
    TOP-a, a i "bukiet" bezprowizyjnych bankomatów jest niemal identyczny jak
    dla karty z mBanku, czy BZWBK.

  • 7. Data: 2009-03-27 06:38:39
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > pilnować? Tym bardziej, że ROR-a to używam tylko do wypłacania gotówki z
    > TOP-a, a i "bukiet" bezprowizyjnych bankomatów jest niemal identyczny

    No ja to dobrze rozumiem bo też mam kont w bankach trochę :P

    Ale to nie znaczy że przez pół roku bym nie poteścił sobie ichniej karty
    za free :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 8. Data: 2009-03-27 09:09:31
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> napisał(a):
    > Ale to nie znaczy że przez pół roku bym nie poteścił sobie ichniej karty
    > za free :P

    Ja właśnie ją testuję - tym bardziej że do końca maja trwa promocja:

    "Bank zwraca 1% kwoty transakcji bezgotówkowych dokonanych z użyciem karty w
    okresie trwania Promocji w postaci przelewu na rachunek."

    --
    Sinus

  • 9. Data: 2009-03-27 15:05:19
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gqhs9i$svv$1@news3.onet...
    > Marcin Wasilewski wrote:

    > No ja to dobrze rozumiem bo też mam kont w bankach trochę :P
    > Ale to nie znaczy że przez pół roku bym nie poteścił sobie ichniej karty
    > za free :P

    No to może powiesz jak ją się aktywuje - w bankomacie, czy na jakieś
    ichnie infolinie trzeba dzwonić jak w przypadku kredytówek z GETIN-a.

  • 10. Data: 2009-03-27 15:59:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    MK pisze:
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > BTW getin chyba cierpi mocno na brak gotowki, bo pozwala ponownie na
    > otwieranie lokat online bez zakladania konta :).

    Zupenie odwrotnie. Dostali tyle wnioskow, ze sie nie wyrabiali, dlatego
    byla tylko mozliwosc otwarcia w oddziale.

    --
    Pete