  • 1. Data: 2006-01-19 23:03:18
    Temat: Zysk i zmiany w Millennium
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_prasowe/1
    8590/18591/?_a=18639

  • 2. Data: 2006-01-20 11:54:29
    Temat: Re: Zysk i zmiany w Millennium
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    Marcin_P. napisał(a):
    > www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_prasowe/1
    8590/18591/?_a=18639

    no patrzaj Pan! trzeba było inwestować w ichnie akcje
    A.

  • 3. Data: 2006-01-24 08:35:24
    Od: zch28 <zch28@___wp.pl>

    Marcin_P. napisał(a):
    > www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_prasowe/1
    8590/18591/?_a=18639

    A jakie brzydkie nowe logo. Co komu przeszkadzalo stare?
    No to wiadomo na co pojda te zyski.

    zch

  • 4. Data: 2006-01-24 09:54:35
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    zch28 napisał(a):

    > A jakie brzydkie nowe logo. Co komu przeszkadzalo stare?
    > No to wiadomo na co pojda te zyski.

    No to tak troche podobnie jak z TP i Orange. Portugalczycy tez chca
    "troche wiecej". A nowe logo coz, identyczne ze stylistyka portugalska.
    Mi nie przeszkadza bo dotychczasowa kolorystyka do pieknych nie nalezy,
    poprzednie karty VE nalezaly chyba do najbrzydszych na rynku.
    darek

  • 5. Data: 2006-01-24 12:30:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > No to tak troche podobnie jak z TP i Orange. Portugalczycy tez chca
    > "troche wiecej".

    Masz jakies informacje ze Millennium placi cos Portugalczykom za marke, czy
    tylko tak sobie blablasz?

    > A nowe logo coz, identyczne ze stylistyka portugalska.

    poprzednie tez bylo identyczne...

    > Mi nie przeszkadza bo dotychczasowa kolorystyka do pieknych nie nalezy,

    ale sie odroznia od końkurencji, a terasz bedzie podobna do KretynBanku i
    JuroBanku..

    > poprzednie karty VE nalezaly chyba do najbrzydszych na rynku.

    lubisz sobie popatrzec na ladna karte?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2006-01-24 13:03:24
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    >Masz jakies informacje ze Millennium placi cos Portugalczykom za marke, czy
    >tylko tak sobie blablasz?

    Tak sobie blablam.

    >poprzednie tez bylo identyczne...

    Niestety nie. Przynajmniej placowki Millennium nie byly w kolorystyce
    obwecnych polskich.

    >ale sie odroznia od końkurencji, a terasz bedzie podobna do KretynBanku i
    >JuroBanku..

    Napisalem "mi".

    >lubisz sobie popatrzec na ladna karte?

    Uwielbiam. Koniecznie musi być z dobrego jakościowo tworzywa abym mogl sie w niej
    przegladac....

    darek