    From: "the.one" <t...@g...xx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zrobiłem debet w USA i co dalej?
    Date: Fri, 9 Sep 2005 09:19:58 +0200

    Witam,

    Mam taki problem: dwa lata temu bylem w USA na W&T. Zostalo mi po tym konto w
    banku w USA i kilkadziesiat dolarow na nim. Do sierpnia tego roku mialem tez
    wazna karte VISA do tego konta. Niestety jakis czas temu odcieto mi dostep do
    konta przez www ze wzgledu na nieuzywanie. Nie udalo mi sie go ponownie
    aktywowac, a nie chcialo mi sie dzwonic do banku zeby to wyjasnic. Jako, ze
    karta debetowa wlasnie traci waznosc postanowilem wykorzystac pieniadze i kupic
    cos na eBayu. Udalo sie, zaplacilem przez paypal, ale... jakis cudem zrobilem
    debet na koncie (dopiero teraz sprawdzilem ile dokladnie bylo tam ostatnio
    pieniedzy i wyszlo ze zjechalem do poziomu -2 USD). I teraz mam problem bo na
    koncie jest -2USD a bank dolicza jeszcz 25USD kary za zrobienie debetu.
    Moje pytanie: czy moge miec jakiekolwiek nieprzyjemnosci ze strony banku jesli
    zostawie to wszystko tak jak jest i zapomne o sprawie?

    the.one