  • 11. Data: 2011-12-17 23:57:31
    Temat: Re: Zna ktoś szczegóły tej akcji ?
    Od: "Maniek" <a...@d...ed>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4eed298e$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    ie/publikacje/zsp_2011_09.pdf

    egnie-537-proc-PKB-a-w-2012-r-524-proc,wid,14057584,
    wiadomosc.html?ticaid=1d939

    > Spadek PLN o kolejne 2,5% zniweczy cały ten plan... EUR:4,6 / USD 3,55.
    >
    > Bony skarbowe na koniec 09.2011
    > sektor bankowy: 8,5 mld
    > sektor pozabankowy: 7,5 mld
    > zagranicznie : 1,8 mld
    >
    > george
    >
    > P.S. Ryzykowne zagranie...

    Do tego podaż złotego wzrośnie.... Pewnie skoordynują to z mega wymianą
    walut na rynku. Heh, sam jestem ciekaw jak to się skończy.

  • 12. Data: 2011-12-18 21:09:11
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > http://waluty.onet.pl/rzad-zongluje-dlugiem,18893,49
    74687,1,prasa-detal

    > george

    Po prostu w związku z oznakami kryzysu na rynku długu rząd pożyczył na zapas
    :

    http://gielda.wp.pl/kat,7069,title,Polska-ma-sfinans
    owane-ponad-90-proc-potrzeb-pozyczkowych-na-2011-r-p
    remier,wid,13677316,wiadomosc.html?ticaid=1d94f

    a ponieważ deficyt budżetowy okazał się znacznie niższy od oczekiwań :

    http://www.pb.pl/2530738,30571,deficyt-budzetowy-po-
    listopadzie-wyniosl-21-6-mld-zl

    nadwyżę płynności można przeznaczyć na wykup krótkoterminowych papierów
    dłużnych przed końcem roku.

    Anatol

  • 13. Data: 2011-12-19 09:10:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > nadwyżę płynności można przeznaczyć na wykup krótkoterminowych papierów
    > dłużnych przed końcem roku.

    Nadwyżka płynności Anatolu czy raczej wycofanie na gwałt depozytów z banków
    komercyjnych ?.

    Rostowski wycofuje rządowe miliardy złotych z zagrożonych banków
    http://urbas.nowyekran.pl/post/44845,rostowski-wycof
    uje-rzadowe-miliardy-zlotych-z-zagrozonych-bankow

    "[...] Zachomikowane wpływy dewizowe oraz wycofane z banków komercyjnych
    depozyty jednorazowo zwiększyły środki w dyspozycji Ministra Finansów
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-12-19 09:31:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > "[...] Zachomikowane wpływy dewizowe oraz wycofane z banków komercyjnych
    > depozyty jednorazowo zwiększyły środki w dyspozycji Ministra Finansów

    No to teraz już wiem dlaczego tak ostatnio w rządowej PR1 (która słucham od
    czasu do czasu jak jadę w samochodzie) jak mantrę podprogowo powtarzają, że
    Polacy mało oszczędzają ....

    Rostowski wycofuje rządowe miliardy złotych z zagrożonych banków
    http://urbas.nowyekran.pl/post/44845,rostowski-wycof
    uje-rzadowe-miliardy-zlotych-z-zagrozonych-bankow

    "[...] Ma się rozumieć całkowicie "przypadkowo" Rada Polityki Pieniężnej od
    dnia 12 maja 2011 r. podwyższyła stopy procentowe o 0,25 %, z powtórką o
    kolejne 0,25 % już od 9 czerwca 2011 r. RPP pod silną presją zwiększyła
    stopy procentowe, aby zwiększyć skłonność do oszczędzania i zabezpieczyć
    płynność wydrenowanych przez Ministra Finansów banków komercyjnych. Ponadto
    decyzji RPP towarzyszyła obawa o skutki inflacyjne nagłego wzrostu podaży
    najbardziej płynnego pieniądza (transformacja lokat terminowych na depozyty
    bieżące ginące w czeluściach rządowych wydatków). Zaczyna się wojna o
    depozyty. Na śmierć i życie. Na ryzyko oszczędzających Polaków. Rząd wyżywi
    się sam dzięki ulokowaniu swoich środków we własnych bankach (NBP, BGK).
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-12-19 14:43:49
    Od: "G W" <g...@N...gazeta.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > http://waluty.onet.pl/rzad-zongluje-dlugiem,18893,49
    74687,1,prasa-detal

    > george

    http://inwestycje.pl/gospodarka/Udany-skup-bonow-ska
    rbowych;150824;0.html

    MF odkupił 2.25mld z 16.7mld

    george

  • 16. Data: 2011-12-19 20:44:43
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Nadwyżka płynności Anatolu czy raczej wycofanie na gwałt depozytów z
    > banków komercyjnych ?.

    Wykup bonów za środki z niżej oprocentowanych depozytów rządowych - skoro
    okazuje się że płynność budżetu jest nadspodziwanie dobra to nie ma co
    płacić odsetek większych niż potrzeba.

    Anatol

  • 17. Data: 2011-12-20 20:10:17
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    On 19 Gru, 10:10, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

> [...]
    > komercyjnych ?.
    >
    > Rostowski wycofuje rządowe miliardy złotych z zagrożonych
    -

    ludzie, co wy czytacie.
    'Zagrożone banki wymyślił sam autor, ni słowa dalej o tym kto
    zagrożony i jak bardzo. Sianie paniki.

  • 18. Data: 2011-12-20 20:49:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Sianie paniki.

    Dzisiaj to każdy jest mądry, a wczoraj jakoś cichutko wszyscy siedzieli i
    szorcili z TP na 1850 ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-12-21 09:14:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dzisiaj to każdy jest mądry, a wczoraj jakoś cichutko wszyscy siedzieli i
    > szorcili z TP na 1850 ....

    W sumie to dyby się dobrze przypatrzeć (bez spogląadnia na S&P500) to pewnie
    dalej szorcą ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2011-12-21 11:45:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    To co Donek wyciągnął to EBC dołoży ?.

    EBC pożyczył ponad 489 mld EUR - kryzys zakończony?
    <http://www.bankier.pl/wiadomosc/EBC-pozyczyl-ponad-
    489-mld-EUR-kryzys-zakonczony-2458177.html>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/