  • 1. Data: 2011-12-16 21:59:45
    Temat: Coś mi Amibroker fiksuje....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Czy ktos mi powie dlaczego tutaj stworzył się taki wielki MaxSysDD
    (największy w historii) na Underwater Equity, i krzywa Equity maleje skoro
    system ewidentnie zamknął pozycję ?.

    Nic z tego nie kapuje ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-12-16 22:05:03
    Temat: Re: Coś mi Amibroker fiksuje....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czy ktos mi powie dlaczego tutaj stworzył się taki wielki MaxSysDD
    > (największy w historii) na Underwater Equity, i krzywa Equity maleje skoro
    > system ewidentnie zamknął pozycję ?.
    >
    > Nic z tego nie kapuje ...

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f39ccc5ef2
    55d26b.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-12-16 22:12:09
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
    Endriu, ty też się lecz,
    poki czas.

  • 4. Data: 2011-12-16 22:17:52
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endriu, ty też się lecz,
    > poki czas.

    Masz coś do powedzienia w temacie, czy tylko tak od rzeczy będziesz cały
    czas pierdolił ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-12-16 22:28:27
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    > Masz coś do powedzienia w temacie, czy tylko tak od rzeczy będziesz cały
    > czas pierdolił ?.

    Ide spać, driu,
    już mi się nie chce z wami dyskutowac.

  • 6. Data: 2011-12-16 22:41:14
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 23:28, " ron" <r...@g...pl> wrote:

    > Ide spać, driu,
    > już mi się nie chce z wami dyskutowac.
    >
    > --

    wypierdalaj panienka, teraz zaczyna się zycie w mieście

  • 7. Data: 2011-12-16 22:45:50
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > wypierdalaj panienka, teraz zaczyna się zycie w mieście

    Charlie, wiesz wszystko by było w parządku i takie tam, tylko jak na obrońcę
    krzyża ...:

    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/4
    40c86cf84796f23?hl=pl

    "Brońcie krzyża, nie pozwólcie, aby Imię Boże było obrażane w waszych
    sercach, w życiu rodzinnym czy społecznym. Dziękujmy Bożej Opatrzności
    za to, że krzyż powrócił do szkół, urzędów publicznych i szpitali.
    Niech on tam pozostanie! Niech przypomina o naszej chrześcijańskiej
    godności i narodowej tożsamości, o tym, kim jesteśmy i dokąd
    zmierzamy, i gdzie są nasze korzenie. Niech przypomina nam o miłości
    Boga do człowieka, która w krzyżu znalazła swój najgłębszy wyraz."

    ... to trochę - jak na moje oko - za dużo przeklinasz....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-12-17 10:02:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    A wyjaśni mi ktoś, czym się różni Portofilio Equity od Individual Equity ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-12-17 10:44:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A wyjaśni mi ktoś, czym się różni Portofilio Equity od Individual Equity
    > ?.

    Na tym Individual niby wszytsko mniej więcej jest OK....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c90e0b7e3
    08109b.html

    ...tylko skąd ten MaxSysDD na Underwater .... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-12-17 11:11:39
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Na tym Individual niby wszytsko mniej więcej jest OK....
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c90e0b7e3
    08109b.html

    > ...tylko skąd ten MaxSysDD na Underwater .... ?.

    Reasumując ostateczne pytanie brzmi:

    Co zrobic aby Ambroker wykreslał MaxSysDD nie z Portofilio Equity, a z
    Individual Equity ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6c90e0b7e3
    08109b.html

    .. i moglby ktos objasnic jak Amibroker oblicza Portofilio Equity (co to za
    rodzaj equity i jak go Amibroker oblicza) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/