  • 1. Data: 2013-12-01 18:34:57
    Temat: Zmiany TOiP w BZWBK od 01.02.2014
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl
    /673_z_zmiany_w_taryfie.pdf
    Zmiany w ,,Taryfie opłat i prowizji pobieranych przez Bank Zachodni WBK
    S.A. za czynności bankowe dla ludności" od 1.02.2014 r.

    Karty płatnicze do rachunków Visa Electron<30, MasterCard Payback
    (Rozdział II, tabela 1)
    ? pobierana co miesiąc w przypadku rozliczenia przez BZ WBK w
    poprzednim miesiącu kalendarzowym co najmniej 1 transakcji
    bezgotówkowej dokonanej przy użyciu karty (z wyłączeniem transakcji
    typu Quasi Cash)

    Przed zmianą: Bez opłat
    Po zmianie: 1,00 zł

    a jednocześnie w opisie w wiadomosci wewnetrznej:

    Informacja dotycząca wycofania zmian w Taryfie opłat i prowizji w
    kartach debetowych: Visa Electron < 30, MasterCard Payback, Visa
    Electron Prestiż, Visa Electron, Maestro.
    Zmiany związane z pozycją "Opłata miesięczna za kartę" w zakresie
    powiązania opłaty miesięcznej za kartę z transakcjami bezgotówkowymi,
    dokonanymi przy użyciu karty, komunikowane jako wchodzące w życie od
    1.12.2013 r. zostały wycofane. W związku z powyższym zapisy w Taryfie
    opłat i prowizji dla ludności pozostają bez zmian.

    WAM

  • 2. Data: 2013-12-01 19:05:07
    Temat: Re: Zmiany TOiP w BZWBK od 01.02.2014
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 grudnia 2013 18:34:57 UTC+1 użytkownik WAM napisał:
    [ciach]

    No właśnie, też to zauważyłem. Kika dni temu zastrzegłem swoją Visę<30 przez telefon
    z powodu "zgubienia", bo od 1.12.2013 mieli wprowadzić te 5 transakcji zamiast 1,
    jako warunek zwolnienia z opłaty 5 zł. Babka potem mi jeszcze powiedziała, że to
    wycofali, jak o tym napomknąłem w rozmowie. Na początku myślałem, że coś zmyśla, ale
    faktycznie jeszcze się wstrzymali, by w lutym wprowadzić już opłatę bez zwolnienia.
    Więc już nie żałuję zbyt wczesnego zastrzeżenia, bo i tak widzę, że najwyższy czas
    ewakuować się na całkowicie darmowe KGP, albo wcale uciec od zielono-czerwonego
    Kevina na rok... Kto wie czy później nie każą w <30 płacić za nadlimitowe SMSkody,
    jak w ich pozostałych archaicznych kontach.

  • 3. Data: 2013-12-01 21:44:48
    Temat: Re: [SPAM]Zmiany TOiP w BZWBK od 01.02.2014
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    zielono-czerwonego Kevina na rok... Kto wie czy później nie każą w <30 płacić za
    nadlimitowe SMSkody, jak w ich pozostałych archaicznych kontach.

    czy karty do konta godnego polecenia też to obejmuje?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-12-02 08:11:53
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Wypłaty przez telefoniczną aplikację są za darmo.
    Słyszałem, że aplikacja działa tylko przy internecie wi-fi a jak normalnie
    net w telefonie z karty idzie to nie działa.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/

  • 5. Data: 2013-12-02 20:24:30
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 grudnia 2013 21:44:48 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > czy karty do konta godnego polecenia teďż˝ to obejmuje?

    Nie, w KGP masz MC Omni lub MC Payback Omni, a opłaty powiększają w innych starych
    kartach do starych kont.

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 08:11:53 UTC+1 użytkownik Krzysztof 'kw1618'
    (W-wa) napisał:
    > Wyp�aty przez telefoniczn� aplikacj� s� za darmo.
    > S�ysza�em, �e aplikacja dzia�a tylko przy internecie wi-fi a jak normalnie
    > net w telefonie z karty idzie to nie dzia�a.

    U mnie na Aero2 wszystko ładnie śmiga.