  • 1. Data: 2007-02-09 08:07:29
    Temat: Zmiana limitu wyplat gotowkowych na KK
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Jako, ze nie wyplacam KK gotowki po postanowilem sobie tam gdzie sie
    da zablokowac cos takiego.

    W Multibanku nie mam ustanowionego pinu i limitu moge zmienic
    samodzielnie.
    mBank jw.
    Raiffeisen, mozna zmienic samodzielnie.
    Citi - nie da sie tego zmienic. Bezsensu.

    Jak jest w innych bankach ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-02-09 08:20:28
    Temat: Re: Zmiana limitu wyplat gotowkowych na KK
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > mBank jw.
    > Raiffeisen, mozna zmienic samodzielnie.
    > Citi - nie da sie tego zmienic. Bezsensu.

    mam ten sam problem (ostatnio zapodalem taki topic na grupie), w Citi
    sie nie da (limit z bankomatu to 50% limitu calkowitego), w Mille min.
    2000zl (MC gold), w BZ WBK tez chyba nie mozna...generalnie porazka ;-(

    pozdr.
    RobertS