  • 1. Data: 2007-02-09 13:08:30
    Temat: Zle o Citi - ciekawostka in minus...
    Od: "Chudy" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam jako ze spotkalem sie z opiniami ze w Citi mozna dostac karte na
    "dowod" bez papierologii ;) chcialem sprobowac i dostalem nerwa - wypelnilem
    wniosek przez internet , wszystko ladnie za 2dni pani dzwoni ze wstepnie
    wniosek jest pozytywny z limitem 10tys. zl i umowila mnie z
    "przedstawicielem' na podpisanie umowy, tak zronilem wszystko gladko i
    zapewniali mnie ze nie bedzie problemow z "papierami" i ze w ciagu 2tyg.
    dostane karte a po tygodniu ZZoonk okazalo sie ze chca "papiery" wiec
    zrezygnowalem z tej karty :-) ps mam dzialalnosc a wiadomo ze "wykazuje" sie
    mniejsze dochody ;)co ciekawe pytalem sie niech mi dadza karte z limitem
    2tys. jak sie "boja" a oni ze nie dadza bez "papierow" - dziwny jest ten bank
    ;) mam ponad 30latek i wzorowa historie kredytowa - a citi mi "mowi" Panu
    nie wierzymy ;)- swoja droga ladnie dane klientow Citi w ten sposob zbiera.
    Wiec poszlem to Mille i u nich dali mi karte z limitem 6tys bez "papierow "
    :) potestuje ja i zobacze - "rok za free" Ciekawe co to za procedury sa ze w
    jednym banku dadza karte a w drugim nawet z limitem 2000zl bez papierow nie
    dadza ? Hmm a najgorsze jest ten kruczek ze bank bez podania przyczyny
    odmawia wydania karty, nikt z Citi nie potrafil mi wyjasnic czemu na samym
    koncu drogi zrobili mnie w "konia" przeciez mogli na samym poczatku wolac
    papiery a nie wprowadzac mnie w blad i marnowac moj cenny czas :///

  • 2. Data: 2007-02-09 13:16:51
    Temat: Re: Zle o Citi - ciekawostka in minus...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Chudy" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > jednym banku dadza karte a w drugim nawet z limitem 2000zl bez papierow nie
    > dadza ? Hmm a najgorsze jest ten kruczek ze bank bez podania przyczyny

    Co to znaczy "nawet"? Ja dostałem z citi kartę z limitem 2000 zł po
    przedstawieniu wszystkich możliwych kwitów o wysokości zarobków i
    jeszcze do tego to podobno była promocja dla pracowników uniwersytetu.

    Fakt, że parę lat temu.

    MJ

  • 3. Data: 2007-02-09 13:25:24
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Co to znaczy "nawet"? Ja dostałem z citi kartę z limitem 2000 zł po
    > przedstawieniu wszystkich możliwych kwitów o wysokości zarobków i
    > jeszcze do tego to podobno była promocja dla pracowników uniwersytetu.

    Właśnie o te dochody się rozchodzi...
    Wykształciuchy na uniwersytecie to chyba nie zarabiają za dużo :(

    PG

  • 4. Data: 2007-02-09 13:37:20
    Od: "Chudy" <u...@W...gazeta.pl>

    Pojac nie moge czym kierowalo sie Citi chcac " papierow " by wydac karte -
    mam firma mala ale wlasna od ponad 10lat z wzorowa historia ale citi to chyba
    jest dla "wyzszych sfer" ;) i lepiej traktuje lekarza niz piekarza ;) ps Rf
    bank takze jak Mille nie sprawial mi problemow przy wyrabianiu karty - wiec
    albo RF i Mille maja bardzo "lekka" reke w szastaniu kredytami lub Citi jest
    przesadnie obawiajace sie ;) Mi to rybka nie bede za Citi plakal tak tylko
    informacyjnie dalem temat ze to nie prawda ze Citi bez problemu daje KK na
    "dowod" Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2007-02-09 13:37:37
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Piotr Gralak* na tej grupie:

    > Właśnie o te dochody się rozchodzi...
    > Wykształciuchy na uniwersytecie to chyba nie zarabiają za dużo :(

    Zdziwiłbyś się.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 6. Data: 2007-02-09 13:43:14
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Powiedział(a) *Piotr Gralak* na tej grupie:

    > Zdziwiłbyś się.

    ale to juz 3a mieć najmniej hab. przed nazwiskiem ;]

  • 7. Data: 2007-02-09 13:53:25
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Robert.Wicik wrote:
    > ale to juz 3a mieć najmniej hab. przed nazwiskiem ;]

    Oj, niekoniecznie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-02-09 13:54:08
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Michal Jankowski wrote:
> [...]
    > przedstawieniu wszystkich możliwych kwitów o wysokości zarobków i
    > jeszcze do tego to podobno była promocja dla pracowników

    A ja dostalem 3k przedstawiajac tylko dowod osobisty i prawo jazdy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-02-09 14:07:51
    Temat: Re: Zle o Millennium i - ciekawostka in minus...
    Od: "MarcinB" <a...@g...pl>

    Chudy <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > koncu drogi zrobili mnie w "konia" przeciez mogli na samym poczatku wolac
    > papiery a nie wprowadzac mnie w blad i marnowac moj cenny czas :///

    Bo CitBAnk jak każdy bank ma swoje kryteria przyznawania produktów
    kredytowych w tym KK

    Ja natomiast chciałem z Millennium KK przynosząc zaświadczenie i nie dali
    mi. (HEHE a chciałem tylko 1k , zeby sobie tylko karte potestować)

    A w Citi na "dowód" dostałem bez problemu

  • 10. Data: 2007-02-09 14:36:16
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-09 14:25, kiedy Piotr Gralak
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Właśnie o te dochody się rozchodzi...
    > Wykształciuchy na uniwersytecie to chyba nie zarabiają za dużo :(
    >
    > PG

    Idzie wyżyć ;-)
    --
    **** ****