  • 1. Data: 2008-10-25 15:08:04
    Temat: Zamkniecie konta Inteligo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wiem, ze podobno bank (bezprawnie) nie akceptuje wypowiedzenia zlozonego
    na niestandardowym druku. Poniewaz nie mam czasu na udowadnianie, ze
    moja racja jest bardziej mojsza niz ich to zapytuje sie czy :

    http://nottingham.blox.pl/resource/wniosek_o_zamknie
    cie_konta_inteligo.pdf

    dostepny powyzej szablon jest obecnie akceptowalny (moze ktos ostatnio
    zamykal konto i wie).

    Z przyczyn technicznych i czasowych nie jest mozliwe zamowienie
    stosownego wniosku poczta.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-10-25 15:13:05
    Temat: Re: Zamkniecie konta Inteligo
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Z przyczyn technicznych i czasowych nie jest mozliwe zamowienie stosownego
    > wniosku poczta.

    Co do pytania - nie wiem.
    A pojawiły się jakieś powody do zamykania, bo ja od lat trzymam nieużywane?

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-25 15:21:02
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 25-10-2008 o 17:08:04 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Z przyczyn technicznych i czasowych nie jest mozliwe zamowienie
    > stosownego wniosku poczta.

    Jak kiedyś zamykałem to formularz przysłali mailem.

  • 4. Data: 2008-10-25 15:54:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:
> [...]
    > zamykal konto i wie).
    >
    > Z przyczyn technicznych i czasowych nie jest mozliwe zamowienie

    przeciez jakbys zadzwonil do inteligo do dostalbys wnioske mailem
    szybciej niz zdazysz przeczytac te wiadomosci na grupie.

  • 5. Data: 2008-10-25 17:29:10
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    MarekZ pisze:

    > Co do pytania - nie wiem.
    > A pojawiły się jakieś powody do zamykania, bo ja od lat trzymam nieużywane?

    A nie chcą od ciebie ciężkich (biorąc pod uwagę ofertę konkurencji)
    złociszy za prowadzenie konta/kartę/operacje? Bo jak na nieużywane konto
    to naprawdę szkoda tych złotówek...

    Ja miałem mieć nieużywane, teraz jest używane i też nie jest dobrze z
    tymi opłatami, mimo wszystko. Trzymam sentymentalnie chyba, od czasów
    kiedy jeszcze PKO BP nie było właścicielem...

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-10-25 18:09:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek Głowacki" gdvl12$r05$...@p...wsisiz.edu.pl

    > A nie chcą od ciebie ciężkich (biorąc pod uwagę ofertę konkurencji) złociszy za
    prowadzenie konta/kartę/operacje? Bo jak na
    > nieużywane konto to naprawdę szkoda tych złotówek...

    Jak masz zero na koncie -- nie biorą nic.
    Jak Ci ktoś dowcipny podrzuci grosik, będzie gorzej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-10-25 18:24:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> napisał
    w wiadomości news:gdvl12$r05$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > A nie chcą od ciebie ciężkich (biorąc pod uwagę ofertę konkurencji)
    > złociszy za prowadzenie konta/kartę/operacje? Bo jak na nieużywane konto
    > to naprawdę szkoda tych złotówek...

    Kartę zamknąłem. Jak średnie saldo w miesiącu jest zerowe, prowizji nie
    pobierają. Jakby zaczęlipobierać, naturalnie bym zamknął.

    marekz

  • 8. Data: 2008-10-25 19:03:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MarekZ wrote:

    > A pojawiły się jakieś powody do zamykania, bo ja od lat trzymam
    > nieużywane?

    A nie ma juz takiego przepisu w prawie bankowym, że jak przez pół (?)
    roku nie ma ruchu żadnego na rachunku poza kapitalizacją (której też tu nie
    ma),
    to bank ma prawo wypowiedzieć umowę? Było by im chyba taniej zamknąć samemu
    niż utrzymywać w systemie martwą duszę.
    Tzn rozumiem, że przepis może i jest, ale bank nie chce się Ciebie pozbyć -
    może liczą jeszcze na jakieś profity :-)

  • 9. Data: 2008-10-25 20:02:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 25 Oct 2008 17:08:04 +0200, Mithos <f...@a...pl> wklepał(-a):

> [...]
    ecie_konta_inteligo.pdf

    >dostepny powyzej szablon jest obecnie akceptowalny (moze ktos ostatnio

    Szablon działa - sprawdzone niedawno. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 10. Data: 2008-10-25 21:31:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > A pojawiły się jakieś powody do zamykania, bo ja od lat trzymam nieużywane?

    Rowniez trzymam nieuzywane i wlasnie stwierdzilem, ze trzymal juz dluzej
    nie bede, bo i po co ?

    Jesli nagle Inteligo wprowadzi jakas mega hiper oferte to zawsze moge
    otworzyc rachunek ponownie aczkolwiek od kilku lat nic sensownego nie
    wprowadzili wiec...

    --
    Mithos