  • Data: 2007-09-16 13:09:35
    Temat: Zakup przy pomocy karty. Środki zdjęte po roku
    Od: malyd77 <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dziś zalogowałem się do mBanku patrzę na saldo i nie wierzę -600 zł -
    skąd.? Przeglądam historię operacji i patrzę a tu w ubiegłym tygodniu
    zakup w sklepie jubilerskim za taką kwotę. Mało mnie krew nie zalała
    bo nie robiłem żadnych zakupów. Zacząłem analizować i okazało się że
    taki zakup robiłem dokładnie rok temu - kupowałem obrączki.
    Sprawdziłem historię rachunku i rok temu nie było zdjętej takiej
    kwoty.?
    Okazało się że kwota za zakup dokonany 31-08-2006 zostały zdjęte
    31-08-2007. Spotkaliście się z czymś takim.
    Ciekawe co by było jak bym zlikwidował konto. Trafiłbym do BIK-u.?
    Pozdrawiam
    Dawid