    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zakład Utylizujący Składki -- ciąg dalszy...
    Date: Wed, 5 Aug 2015 01:42:18 +0200

    http://zus.pox.pl/pit/opodatkowanie-pracy-w-polsce-w
    ynosi-69.htm

    Podatek dochodowy i składki ZUS stanowią prawie 70% pensji netto.
    Opodatkowanie pracy na tak wysokim poziomie skutecznie zniechęca
    Polaków do podejmowania legalnej pracy na etat.

    Do tego, co zabiera Fiskus i ZUS -- trzeba doliczyć podatek
    od: nieruchomości, RTV, (przepraszam) srania i oddychania...

    -=-

    -- jedna wypuklina szyjnego dysku
    -- trzy wypukliny piersiowych dysków
    -- trzy wypukliny lędźwiowych dysków
    -- inne, drobniejsze problemy z kręgosłupem, w tym tendencja do tyłozmyku

    -- dalekowzroczność i astygmatyzm obu oczu
    (ponoć na życiowym starcie miałem +11 dioptrii)
    -- zez i niedowidzenie lewego oka

    -- astma na tle alergii

    ponadto:

    -- uszy po urazach akustycznych
    -- zwyrodnienia w biodrach i kolanach
    -- masa przebytych urazów kości i stawów

    To, co przed 'ponadto' -- zgłosiłem do ZUS, prosząc o rentę, której ZUS mi
    odmówił. Ale znam ludzi, którym sławy takie jak Wilk czy Podgórski zabroniły
    http://www.znanylekarz.pl/arkadiusz-wilk/neurochirur
    g/legionowo
    http://www.znanylekarz.pl/jan-podgorski/neurochirurg
    -chirurg/warszawa
    (PISEMNIE!!) pracownia a których ZUS uznał za zdolnych do pracy. :)

    A co to znaczy 'zdolny do pracy'? Rencista może zarabiać 130% średniej pensnji.
    Czyli niezdolny to nie ten, kto nie może zarabiać nawet na wisienkach...

    http://www.kadry.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/od-marc
    a-emeryt-i-rencista-bedzie-mogl-zarobic-wiecej-bez-w
    plywu-na-otrzymywane-swiadczenie
    http://www.kadry.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/sprawdz
    -ile-moze-dorobic-emeryt-lub-rencista

    -=-

    Ciekawe, kiedy ZUS zażądałby od Platformy Obywatelskiej prawa do uśmiercenia
    chorych ludzi. I ile zażądałby pieniędzy na wykonanie tego szlachetnego zadania. :)

    ZUS chętnie da rentę ,,na osteoporozę'' (JF -- dobrze piszę) i ,,na głowę'',
    ale prawdziwie chorego skazuje na śmierć! Orzecznik ZUS oznajmił mi, że
    przysługuje mi prawo do renty z powodu choćby niedowidzenia oka, ale skoro
    pracowałem tyle lat, to on nie da mi renty...

    Co to jest niedowidzenie oka? W czytaniu to oko nie uczestniczy.
    Prawdę mówiąc -- nawet nie jest stosownie korygowane okularami -- po
    co męczyć niepotrzebnie nos? Jest skorygowane tak, aby patrzący ma
    mnie widział mniej oczy więcej równe. :) (im większa korekcja
    dalekowzroczności, tym większe widać oko)

    W oparciu o to oko nie mógłbym nawet długo chodzić -- po
    kilkunastu (a może już po kilku) minutach raczej ;) bym
    musiał odpocząć. :)

    Jak wpływa astma? A jak wpływa niedotlenienie?
    I na jakie ;) narządy wpływa?

    A co to wypukliny dysku? Czy to (jak uznała SSR Marta Kiszowara i co uznał
    sąd Okręgowy w Białymstoku) skolioza kręgosłupa? To takie coś, co wielu
    chętnie już by operowało. :) Ja nie chcę operacji, ale wypuklina nie
    cofnie się -- jest efektem spękania włókien tworzących dysk w kręgosłupie.
    Wypuklina to stan podobny do przepukliny i grozi z jednej strony zupełnym
    pękniecie dysku zaś z innej -- uszkodzeniem układu nerwowego i paraliżem.

    To nie jest ,,ból kręgosłupa'', jak mniema wielu.
    W niesprzyjających wypadkach to może nawet nie zaboleć -- ale objawić się zupełnym
    bezwładem.

    -- Panie doktorze... Mam wypukliny w szyi i w ledźwiach.
    -- Więc najpierw szyja...
    -- Ale lędźwie mi mocniej dokuczają...
    -- Jeśli nie uda się operacja szyi, operacja
    lędźwi już tylko będzie stratą pieniędzy. :)

    [ja stawiam na cybanty; ;) na razie chirurdzy wchodzą w lędźwie od
    strony brzucha; do niedawna wchodzili od strony pleców, przechodząc
    z konieczności, nierzadko z marnym skutkiem, przez rdzeń kręgowy,
    czy jak kto woli -- przez ogon koński]

    -=-

    Ja zarabiałem (przez chwilę) 10kpln dziennie. :)
    (ale 1kpln dziennie wydawałem znacznie dłużej)
    Płaciłem składki i podatki -- z moich pieniędzy
    żyją obecni moi mordercy z ZUSu. :)

    [gdyby Kaczyński naprawdę mordował ZUSmanów -- błogosławiłbym mu z całego serca!!]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'