  • 11. Data: 2003-09-05 19:18:36
    Temat: Re: Z czym do Turcji
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Wybierem się na 2 tyg. do Turcji i chciałbym spytac o wasze
    > doświadczenia w kwestii walut, co bardziej się opłaca dolary czy euro

    Polecam $, czesto przelicznik 1$ - 1 e, sporo bankomatow (Alanya), niektore
    wyplacaja dolary i euro. Karty w sklepach akceptowane nawet przy niewielkich
    kwotach, choc pytaja sie czy jest gotowka - jesli nie to tez nie robia
    problemow. Za marketami akceptujacymi kartami trzeba pochodzic ale sa :)
    Ceny w porownaniu do Polski dosc wysokie.

    pozdr z goracej Turcji

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-09-12 11:51:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Jako ciekawostka - w Turcji sa aparaty telefoniczne w ktorych mozna uzywac
    kart platniczych - wklada sie ja i wyciaga - na ekraniku pisze ze karta jest
    weryfikowana i mozna juz dzwonic. Dzwonilem z VC Citi i AmExa, MC z BPH PBK
    nie zostalo rozpoznane. (wg naklejek mozna uzywac MC, VC i AmEx). Probowalem
    tez inne - Maestro z Citi i BZWBK, VE mBanku i BZ WBK - wynik podobny jak
    przy MC BPH PBK. Natomiast na VE Inteligo mozna juz bylo zadzwonic :-D. Mam
    juz rozliczenie z VC Citka - koszt taki sam jak zakup karty telefonicznej -
    tyle ze wygodniejsze dzwonienie.

    Przy platnosciach w sklepach nie mialem problemow ani z VC Citka ani z MC
    BPH PBK.

    --
    JaKi