  • Data: 2002-04-20 08:55:52
    Temat: Wzor na rate kredytu
    Od: "Grzes P." <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    przeszukalem troche zasoby i-netu pod katem znalezienia wzoru na obliczenie
    raty kredytu, zarowno w PLN jak i w walucie. Znalazlem
    http://www.wspiz.edu.pl/pliki_pdf/ludzie/grudzinski/
    wartosc_i_czas_kredyt.pd
    f, lecz bez konkretnych przykladow, wiec nie jestem w staie tego sprawdzic.
    Czy ktos zna moze link do takowych stron i moglby mi go podac? Niedawno w
    Rzeczpospolitej, w dodatku o nieruchomosciach, byl podany jakis adres,
    niestety jakis straaaaasznie nieswiezy :[
    Albo moze ktos moglby podac mi algorytmy do zrobienia arkusza miesieacznych
    splat w
    zaleznosci od kwoty kredytu, waluty, ilosci rat? Szykuje sie do kredytu
    mieszkaniowego w euro, chcialbym miec swoj kalkulator :-)

    Z gory dzieki, pozdrawiam
    Grzes