  • 1. Data: 2010-05-18 18:30:16
    Temat: Marszałek Bronisław K - konsekwencje polityczne
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wyobraźmy sobie wystapienie TV pana w zamian Prezydenta
    wprowadzającego w polsce bądź na obszarze stan

    Chłopu miesza się w łepetynie o ogłasza zamista wprowadzenia stanu
    klęski zywiolowej stan wyjatkowy.

    Jakie qrwa są konsekwencje społeczne i polityczne.

    Qrwa mać, czy naprawdę facet kandyduje na urząd Prezydenta
    Rzeczypospolitej Polskiej czy ja qrwa tkwię w nierealnym śnie ?

  • 2. Data: 2010-05-18 18:36:13
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Charlie delta"

    Rzeczypospolitej Polskiej czy ja qrwa tkwię w nierealnym śnie ?

    Tkwisz.
    I najlepiej zrób sciepe i oddaj mi ze swojej kieszeni kasę, bo 10 lat
    płaciłem ubezpieczenie przeciwpowodziowe.
    Na darmo jak sie okazuje; nie zalało mnie.
    Oddaj kasę.

  • 3. Data: 2010-05-18 18:37:12
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Maj, 20:30, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
> [...]
    >
    > Qrwa mać, czy naprawdę facet kandyduje na urząd Prezydenta
    > Rzeczypospolitej Polskiej czy ja qrwa tkwię w nierealnym śnie ?

    przecież to tak jakby dać małpie granat do zabawy

    przecież facio naprawdę jest zdolny do wprowadzenia stanu wyjątkowego,
    to mu w glowie siedzi

    a może takie są plany PO po przegranych wyborach prezydenckich

    jak on to powiedział?

    "bedą wybory prezydenckie albo prezydent gdzieś poleci i wszystko sie
    zmieni" - to marszałek Komorowski (herbu wikipejda)

    qrwa mać !

  • 4. Data: 2010-05-18 18:50:00
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Maj, 20:36, "skippy" <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    > płaciłem ubezpieczenie przeciwpowodziowe.
    > Na darmo jak sie okazuje; nie zalało mnie.

    nie ciesz się

    rano zapierdalaj kupować łódkę i suchary

    w nocy knedliki odkrecą zawory i Polska popłynie

    patrze na lotnicze mapy meteo

    nad czechami deszcz napierdala i tak bedzie dalej !

  • 5. Data: 2010-05-18 18:54:57
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    r.googlegroups.com...
> [...]
    > Oddaj kasę.

    > nie ciesz się
    > rano zapierdalaj kupować łódkę i suchary

    srali muchy bedzie wiosna
    teraz mieszkam na górce
    oddać kase za ubezpieczenie co płaciłem jak frajer

  • 6. Data: 2010-05-18 20:41:12
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:
> [...]
    >
    > Qrwa mać, czy naprawdę facet kandyduje na urząd Prezydenta
    > Rzeczypospolitej Polskiej czy ja qrwa tkwię w nierealnym śnie ?

    masz tu swojego medrca...

    http://www.youtube.com/watch?v=oSq1rOMBiZc&feature=r
    elated

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2010-05-18 20:57:34
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Maj, 22:41, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

    > masz tu swojego medrca...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=oSq1rOMBiZc&feature=r
    elated

    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    jarosław nic nie wie o ćpaniu, to znaczy że jest czysty, ma światły
    umysł

    w przeciwieństwie do pana płemieła który popalał i ćpał a potem
    zapierdalał po kominach

  • 8. Data: 2010-05-18 21:04:47
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:

    elated

    > jarosław nic nie wie o ćpaniu, to znaczy że jest czysty, ma światły
    > umysł

    ja nie podpalalem a wiem ze maryche robi sie z konopii... jakby mial
    swiatly umysl to by to wiedzial... a jakby byl inteligentny to by
    wywnioskowal z pytania...

    > w przeciwieństwie do pana płemieła który popalał i ćpał a potem
    > zapierdalał po kominach

    dzieki czemu wie co to prawdziwa praca fizyczna... a nie tylko
    plaszczenie dupy za biurkiem

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2010-05-18 21:05:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]

    umysł

    w przeciwieństwie do pana płemieła który popalał i ćpał a potem

    ===

    O Paleniu nie ma nie wątpię, o Piciu tez nie ma nie wątpię, a o P... też
    nie ma???

  • 10. Data: 2010-05-18 21:08:02
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > zapierdalał po kominach
    >
    > ===
    >
    > O Paleniu nie ma nie wątpię, o Piciu tez nie ma nie wątpię, a o P...
    pierdolic to on umie ale pytany o sex odwraca kota ogonem ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD