  • 21. Data: 2006-05-26 19:28:20
    Temat: Re: Wplata do M-banku
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Fri, 26 May 2006 20:42:04 +0200, Johan Petrus napisał(a):

    > Rodzicie wzięli dziecku Neostradkę w jakiejś promocji czy po prostu mamy
    > ciężki dzień bo Bartuś w przedszkolu nie chciał się podzielic z Krysteczkiem
    > pluszowym misiem...

    Ale o co chodzi? Krystek ma rację, kolina męczący/a/e jest.

    --
    Jacek

  • 22. Data: 2006-05-26 20:32:10
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:e54p43$6oa$1@news.elsat.net.pl...

    > Na rondzie ONZ :-)

    To przelewy darmowe, ale trzeba bilety do Wawy doliczyć :)
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2006-05-26 20:46:37
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-05-26 20:42, kiedy Johan Petrus
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    > "Krystek" news:9282a11f806b57efc0c9fa44dd257fbe@krystian.i.jeg
    o.chomik

    > Rodzicie wzięli dziecku Neostradkę w jakiejś promocji czy po prostu mamy
    > ciężki dzień bo Bartuś w przedszkolu nie chciał się podzielic z Krysteczkiem
    > pluszowym misiem...
    >
    > PS. Szeryfie przez takich ludzi jak TY usenet traci całą swą magię.

    Zanim zaczniesz bronić trolla użyj wyszukiwarki i sprawdź kto zacz kolina

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

    ---
    avast! antywirus: Wychodzaca wiadomosc czysta.
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0621-4, 2006-05-26
    Przetestowano na: 2006-05-26 22:46:38

  • 24. Data: 2006-05-27 08:00:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yayco napisał(a):

    > Zanim zaczniesz bronić trolla użyj wyszukiwarki i sprawdź kto zacz kolina

    Ja go tam nawet lubię. Tylko czasem męczący trochę jest. ;-)

  • 25. Data: 2006-05-27 13:36:55
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-05-27 10:00, kiedy Wojciech Nawara
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Ja go tam nawet lubię. Tylko czasem męczący trochę jest. ;-)

    To już jest kwestia gustu, zwłaszcza, że kwestia płci onegoż trolla jest
    dyskusyjną.
    Ale co innego lubić (ja to kiedyś nawet BPH lubiłem, ale mi przeszło), a
    co innego bronić.

    --

    Przetestowano na: 2006-05-27 15:36:55