  • 1. Data: 2009-01-14 19:23:15
    Temat: W co zainwestować kasę??
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    Witam,

    W co polecacie teraz zainwestować kasę, aby nie stracić a choć trochę
    zarobić?

  • 2. Data: 2009-01-14 19:34:17
    Temat: Re: W co zainwestować kasę??
    Od: "EMS" <...@...c>

    Ja polecam w totolotka.
    Tylko trzeba odwrocic proporcje: mozna malo stracic a duzo zarobic.

    ems

  • 3. Data: 2009-01-14 21:41:51
    Od: "M" <S...@e...pl>

    Kup dolary USA i franki szwajcarskie

  • 4. Data: 2009-01-15 12:01:59
    Od: "dejwidziu" <x...@g...pl>

    GETIN jest w promocji sam sie skusiłem za 4,20

  • 5. Data: 2009-01-15 18:44:37
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    HtlStrefa. Biznes taki, ze w trakcie kryzysu sobie doskonalem poradza (moze
    nawet lepiej hihi), ostatecznym platnikiem za ich towar sa podatnicy (a ci
    zawsze sa dojeni) no i najwazniejsze - ladny trend rosnacy ostatnio.