  • 21. Data: 2005-07-22 06:41:47
    Temat: Re: Visa Classic bez PIN-u
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 21 Jul 2005 19:29:42 +0200, Tomek napisał(a):

    > Z powodzeniem aktywowalem ja w serwisie internetowym (jest widoczna jako
    > aktywna), jednak nie zdefiniowalem dla niej PIN-u, poniewaz chcialbym w ten
    > sposob uniknac podawania PIN-u przy zakupach, a z bankomatow i tak nie bede
    > korzystal, bo to przeciez kredytowka :-))

    nieustawienie PINu nic nie zmienia w zadaniach karty, natomiast jego brak
    moze Ci kiedys (na przyklad) za granica zrobic psikusa. Jesli PIN
    zdefiniujesz, a nie bedziesz go nigdzie wpisywal, to i tak nikt go nie
    podejrzy, a kiedys moze sie przydac. No chyba, ze boisz sie, ze ktos Ci noz
    do gardla przystawi i zacznie PINu zadac. Wtedy ze spokojem mozesz
    powiedziec, ze go nie znasz. Tylko, czy naprawde taka odpowiedz bedzie
    bezpieczniejsza?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 22. Data: 2005-07-22 22:21:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości

    > czy chodzi o tzw srebrna visa clasic kredytowa ?

    Tak. To ta karta. Spotkałem się w Polsce sporadycznie z potrzebą
    wpisania PIN-u. Nie jestem w stanie sobie przypomnieć gdzie.

  • 23. Data: 2005-07-23 08:50:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > do gardla przystawi i zacznie PINu zadac. Wtedy ze spokojem mozesz
    > powiedziec, ze go nie znasz. Tylko, czy naprawde taka odpowiedz bedzie

    Dobrze gada, wódki mu dajcie!