    From: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VWBankDirect - pierwszy zgrzyt
    Date: Sat, 28 Jun 2003 13:14:11 +0200

    Dostalem segregator, dostalem potwierdzenie otwarcia PlusKonta,
    dostalem rowniez karte z PIN'em. Pomyslalem wiec, ze moze sobie
    ja uaktywnie - nie ma jednak tak latwo...

    bez jakiegos kodu telefonicznego nie da sie nic zrobic, nie
    moge zmienic limitow transakcji via internet (moge faxem),
    nie moge tez uaktywnic karty. Dowiedzialem sie dzisiaj, ze
    tokena tez nie moge uaktywnic (dziwne, bo jakos w poniedzialek
    bylo to mozliwe i wszystko dziala :-)).

    VLinki zaslaniaja sie "bezpieczenstwem". Jak ja nie cierpie
    tych glupich gadek o bezpieczenstwie jakie gwarantuje mi
    6 cyferek wpisywanych w telefonie... Dlaczego nie moge
    dokonac tych operacji przez internet? Dlaczego nie moge
    poddac sie weryfikacji danych jak np. w MultiBanku (pytanie
    o czesc danych rodzicow, o pelnomocnitwa, posiadane rachunki
    itd. czyli IMHO dane trudniejsze do zdobycia niz owe 6
    cyferek... Na pytanie o punkt umowy, gdzie jest napisane,
    ze zeby skorzystac z karty musze uaktywniac kanal telefoczniny
    zbycie "wewnetrznymi procedurami" - i tyle z nimi gadania...

    IMHO bez sensu.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek