  • 1. Data: 2009-04-05 18:06:51
    Temat: VISA Ryanair
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Czy ktoś na grupie korzystał z tej oferty i zdążył sobie juz wyrobić
    zdanie na jej temat ? Czy oferowane bonusowe bilety obejmują tylko
    jeden segment (np. Łódź-Frankfurt return), czy też można sobie
    zażyczyć np. Lódź-Frankfurt-Malaga i z powrotem ?

  • 2. Data: 2009-04-08 16:45:16
    Temat: Re: VISA Ryanair
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > jeden segment (np. Łódź-Frankfurt return), czy też można sobie
    > zażyczyć np. Lódź-Frankfurt-Malaga i z powrotem ?

    nie wiem czy Cie dobrze zrozumialem :
    Lódź-Frankfurt-Malaga - masz na mysli lot z przesiadka ?

    ryanair zawsze sprzedaje tylko bilety jednosegmentowe i jest to element
    ich strategii

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2009-04-09 06:46:50
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Kwi, 18:45, Dannyboy <d...@p...pl> wrote:

    > nie wiem czy Cie dobrze zrozumialem :
    > Lódź-Frankfurt-Malaga - masz na mysli lot z przesiadka ?
    >
    > ryanair zawsze sprzedaje tylko bilety jednosegmentowe i jest to element
    > ich strategii

    Dokładnie o to mi chodziło. Oferta karty zakłada bilety "w dowolne
    miejsce". Pytanie brzmi, czy w dowolne miejsce na siatce połączeń
    Ryanair, czy po prostu na dowolny, jednosegmentowy przelot return.
    Podejrzewam, że chodzi o jeden segmencik, inaczej za dobrze by było...