    From: "Stiwi" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VE + PIN = transakcja ?
    Date: Thu, 17 Jan 2002 23:36:36 +0100

    Zauwazylem, ze pojawil sie temat o weryfikacji PINu...
    No wlasnie tez o to chcialem zapytac.
    Otoz ostatnio postanowilem po raz pierwszy
    dokonac platnosci za pomoca VE Inteligo
    w restauracji Pizza Hut. Sadzilem, ze Pani poda
    mi jakis terminal, gdzie bede musial wklepac PIN,
    aby transkacja zostala zrealizowana.
    Jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy po chwili
    Pani dala mi rachuneczek potwierdzajacy
    platnosc Visa, na ktorym widnial moj podpis.
    Oczywiscie podpisac sie podpisywalem, ale
    zadnego PINu nie podawalem.

    Ktos moglby wyjasnic jak to w koncu jest?
    VE Inteligo jest po czesci traktowana jak
    Visa Classic, to wiem, bowiem sprawdza
    sie przy platnosciach przez internet, ale
    czy to uprawnia rowniez do omijania PINu
    przy platnosciach w normalnych punktach?

    Stiwi