  • Data: 2002-02-17 22:37:11
    Temat: VE Inteligo i PIN
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    No to dzisiaj duze zdziwienie nastapilo :)
    Kupowalem plyte w sklepie i tak sobie wybieralem Multibank czy Fortis...
    eee Fortis dawno tym nie placilem i...
    No i do VE poproszone mnie o PIN

    Szlo tak samo dlugo jak zwykle przeciagniecie. Terminal zupelnie nowy z
    eCardu.
    Swoja droga w tym sklepie jeden jedy raz zwracali uwage na moj podpis kiedys
    ze nie taki jak na karcie, wiec wymienili i chyba sami ustawili ze o
    wszystie karty pyta PIN..
    A swoja droga... Nie chce mi sie sprawdzac, ale jak myslicie do VC tez
    prosiloby PIN???

    No zdziwilem sie maksymalnie - nowa karta, dobrze, ze mam w telefonie
    zakodowany, ale w takim razie musze przejrzec bo nie wiem ktory Pin do
    ktorej karty (poza Fortisem - to do bankomatow potrzebne ha ha)

    --

    ------
    Amra the Freelancer