  • 1. Data: 2014-12-04 15:04:29
    Temat: Uwaga na wypowiedzenie w BZWBK
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Naszło mnie w końcu odwiedzić oddział bo spam papierowy przychodził.
    Okazało się, że nie wykonali mojej dyspozycji zamknięcia konta z
    kwietnia br roku. Problem powstaje jeśli pracownik przyjmujący
    dyspozycję w trakcie 30 dniowego wypowiedzenia odejdzie z pracy. Wtedy
    wszystkie jego "sprawy" wiszą, nie są przekazywane dalej. Nie ma
    automatu bo pracownik musi to odklikać zamknięcie ręcznie po okresie
    wypowiedzenia. Zgoda marketingowa i PZ również "wisiały". Moje stare
    dane sprzed wieków z Kredyt Banku zostały zaimportowane do "folderu"
    (ciekawe jak długo bank może przetwarzać dane ex klienta?)

    Tak więc sprawdźcie czy czasem nie jesteście jeszcze klientami ;)

    --
    radar

  • 2. Data: 2014-12-04 15:55:05
    Temat: Re: Uwaga na wypowiedzenie w BZWBK
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    radar wrote:

> [...]
    > dane sprzed wieków z Kredyt Banku zostały zaimportowane do "folderu"
    > (ciekawe jak długo bank może przetwarzać dane ex klienta?)

    Byłem 28 listopada w oddziale i zamykalem rachunek Wydajesz&Zarabiasz oraz
    rachunek z bylego KB. Oba rachunki zostaly zamkniete w dniu zlozenia
    dyspozycji.

    W jakim przypadku w BZWBK masz 30 dniowy okres wypowiedzenia rachunku?

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2014-12-04 16:41:09
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2014-12-04 o 15:55, janek z pola pisze:

    > Byłem 28 listopada w oddziale i zamykalem rachunek Wydajesz&Zarabiasz oraz
    > rachunek z bylego KB. Oba rachunki zostaly zamkniete w dniu zlozenia
    > dyspozycji.

    Sprawdź za miesiąc ;)

    > W jakim przypadku w BZWBK masz 30 dniowy okres wypowiedzenia rachunku?

    Tak mnie poinformowano za pierwszym razem.

    --
    radar

  • 4. Data: 2014-12-06 22:13:06
    Od: j...@g...com

    U mnie podobnie. Zamykałem koło marca/kwietnia. Nadal przychodził papierowy spam. W
    październiku okazało się, że konto nadal aktywne. Po drugiej próbie zamknięcia
    dopiero się udało.