    From: Nicek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ubezpieczenie kredytu
    Date: Wed, 27 Aug 2003 20:20:10 +0200

    Zamierzam wystąpić z wnioskiem kredytowym. Wstępnie wybrałem ekstralokum
    w KB. Ponieważ kupuję mieszkanie, które ma być dopiero wybudowane to
    prawdopodobnie będę musiał zapłacić za ubezpieczenie kredytu. Tak
    przynajmniej twierdziła kobitka, z którą rozmawiałem w oddziale ma
    Marszałokowskiej. Starała się jednak za bardzo mnie nie uświadamiać w
    tej materii. O co więc chodzi z tym ubezpieczeniem - czy płaci się je
    tylko w okresie od uruchomienia kredytu do zakończenia inwestycji (i
    ustanowienia hipoteki), czy też przez cały okres spłaty? Jakich
    dodatkowych kosztów mam się jeszcze spodziewać?