  • 81. Data: 2008-08-22 16:34:42
    Temat: Re: Tyle na temat paskow i pinow.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Aug 2008 00:49:31 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >No i? Jak ktos zaplaci 15 kzl w salonie to to jest zakup uzywanego
    >samochodu czy raczej ktos kupil pare "bajerow" do posiadanego?

    Jedno, albo drugie. Niemniej mozna na tej podstawie wnioskować, że
    taka transakcja w tym sklepie to nic dziwnego.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 82. Data: 2008-08-22 16:35:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Poczytaj Limes Inferior A. Zajdla ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 83. Data: 2008-08-22 22:02:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Jedno, albo drugie. Niemniej mozna na tej podstawie wnioskować, że
    > taka transakcja w tym sklepie to nic dziwnego.

    Niewatpliwie, ale mimo tego bank niczego nie wie o tozsamosci klienta,
    nie wie tez co klient kupil, wie tylko gdzie to kupil (mniej-wiecej).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 84. Data: 2008-08-25 06:45:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 23 Aug 2008 00:02:41 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Niewatpliwie, ale mimo tego bank niczego nie wie o tozsamosci klienta,

    Znaczy wie o tożsamości tego, na kogo karta została wydana.
    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 85. Data: 2008-08-25 06:50:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>