    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Sygma eksperyment
    Date: Fri, 23 Jan 2009 13:41:03 +0100

    Zrobiłem następującą rzecz: zastrzegłem KK wydaną przez Sygmę (Real MC) i na
    infolinii i zrezygnowałem z zamówienia nowej (innych produktów tej szacownej
    instytucji nie posiadam). Ważność starego plastiku kończyła się 28 lutego
    2010. Nie chce mi się iść rozwiązywać umowy. Na karcie wszystkie
    ubezpieczenie były wyłączone. Czy ktoś uważa, że "coś" mi grozi ze strony
    Sygmy w przyszłości? Jakieś fajne pomysły, co? :-) W końcu to jeden z
    najbardziej hardkorowych banków w PL.

    marekz