  • 11. Data: 2009-06-04 11:22:01
    Temat: Re: Spread w bankach, od zeszłego roku, podskoczył o 100% a nawet lepiej
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 4, 1:14 pm, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Przed zmianą (np. 31.03) spread na dewizy wyniósł 6,18% a dla kredytów
    > 6,11% (różnica symboliczna)....skoro DB chciał wyrównać ww. to dlaczego
    > nie do np. 6,2% tylko od razu 9,97%???
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Okazja byla do zmiany to zmienili :P Wiesz jak mieli wpisane gdzies
    [bo wiekszosc bankow ma to jednak gdzies wpisane np. w uchwale
    zarzadu] to nie ruszali, a jak juz musieli to... :>

  • 12. Data: 2009-06-04 11:51:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Okazja byla do zmiany to zmienili :P Wiesz jak mieli wpisane gdzies
    > [bo wiekszosc bankow ma to jednak gdzies wpisane np. w uchwale
    > zarzadu] to nie ruszali, a jak juz musieli to... :>

    Ciekawy jestem co bedzie od 1 lipca...czy DB bedzie musialo przyjmowac
    przelewy w walucie bez zmiany warunkow umowy?

    Niestety, ale CHF w gotowce nie przyjmuja...
    --
    pozdrawiam
    RobertS