  • 1. Data: 2011-09-08 17:37:45
    Temat: Spółki eksportowe
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Panowie, podpowiedzcie spółki jw., z dużym udziałem eksportu. Chodzi mi po
    głowie case HTL Strefy.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2011-09-12 12:04:34
    Temat: Re: Spółki eksportowe to EEX 99,99% export
    Od: k...@p...onet.pl

    > Panowie, podpowiedzcie spółki jw., z dużym udziałem eksportu.

    EkoExport całosc eksportuje. Kupuje za walute surowiec i sprzedaje za walute
    produkt, ale ... drozszy o ok 40 do 80% marży i ile na tym zarabia...to juz
    kazdy sobie oceni co bedzie w III i IV kwartale :-)
    kroovka exportowa

  • 3. Data: 2011-09-12 19:16:50
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Ty jeszcze w to wierzysz?

  • 4. Data: 2011-09-13 21:36:52
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > EkoExport całosc eksportuje. Kupuje za walute surowiec i sprzedaje za
    walute

    Krówka obiecywałeś kilkanaście zł za EEX jeszcze w tym roku. Spadło o 50%.

    Co prawda EEX za grosze w zeszłym roku kupiłem i nawet udało mi się z tego
    gówna uciec z kilkuprocentowym zyskiem. Tym niemniej to naganianie jest po
    prostu zabawne.

    Pisz jak najwięcej Krówka. Racjonalizuj swoje straty.

    --
    Jan Werbiński

  • 5. Data: 2011-09-27 18:44:57
    Temat: Głupis Jasiu-teoretyku, teraz patrz i ucz się jak się zarabia:-)
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    > prostu zabawne.

    > Pisz jak najwięcej Krówka. Racjonalizuj swoje straty.

    Skupowaliśmy "jak leci" poniżej 5 złotych, a Ty właśnie racjonalnie wywalałeś -
    brawo!
    Korekte przespłeś-trudno.
    Ale juz tylko dla CIEBIE do poczytania:
    - obiecane "naście" złotych ode mnie będziesz w kwietniu 2012 miał.
    A w dwa-trzy dni po 3 kwartale br., cene około 8,75 zl za akcje Ci wyświetli
    ceduła giełdowa.
    Zresta teraz niespodzianek będziesz miał jeszcze parę ode mnie:-)