  • 1. Data: 2004-03-03 20:33:13
    Temat: Kursy walut
    Od: "Manu" <s...@k...onet.pl>

    Witam,
    Bardzo proszę o udzielenie mi porady:
    Który z kursów EUR Banku Handlowego, należy brać pod uwage przy rozliczaniu
    transakcji eksportowo-importowych (płatność terminowa,przelew) - czy z
    części tabeli "Pieniądze" czy "Dewizy"?
    Z góry serdecznie dziekuję
    Stefan

  • 2. Data: 2004-03-04 01:21:43
    Temat: Re: Kursy walut
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Manu" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rozliczaniu
    > transakcji eksportowo-importowych (płatność terminowa,przelew) - czy z

    tabela pieniadze- dla operacji gotowkowych, dewizy- dla operacji
    bezgotowkowych niezaleznie od banku.Czesto banki maja wiecej tabel i
    okreslaja je prosciej piszac jednoznacznie czego ona dotyczy np:
    http://www.ing.pl/u235/template/fp%2Ccurrency%2Cquot
    ation.wm/category_id/1/navi/108769;jsessionid=009F6E
    4FD09A7FAB5E212EC4807B3A0E