  • 11. Data: 2009-03-03 21:05:33
    Temat: Re: SP&500 ma juz 6 z przodu!!!!
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

  • 12. Data: 2009-03-03 21:43:04
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "george"

    > oj obawiam sie ze najpierw doczekasz ery rozwoju duchowego w kartonie po
    > telewizorze...
    Wojny raczej nie bedzie.
    Przynajmniej u nas, w UE.

    Pester

  • 13. Data: 2009-03-03 21:45:01
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "mwojc"

    > No właśnie mieliśmy już erę rozwoju duchowego: średniowiecze. Wielki Post
    > jest jednym z osiągnięć ...

    No to wlasnie pisalem juz, ze Sredniowiecze powroci.
    A ponowny rozwoj, taki jak byl pod koniec wieku XX, nastapi pod koniec wieku
    XXX.

    Pester

  • 14. Data: 2009-03-03 21:53:57
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    Pester pisze:
    > Ciesze sie, ze konsumpcja spada. Swiat materialnych pokus

    konsumpcja spada bo materialne pokusy nie mogą być zaspokojone a to
    wywołuje frustrację. frustracja jest z kolei przyczyną agresji...
    jeśli nowa era przyjdzie to stara musi najpierw zostać zrównana z
    ziemią. i ty i ja mamy małe szanse żeby tego doczekać.

    g.

  • 15. Data: 2009-03-04 08:20:26
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Uwaga!
    > SP&500 ma juz 6 z przodu.
    > Czekam teraz na piateczke.
    > Hip hip hurraaaaaaa!

    aktualna rzeczywistość może być frustrująca, szczególnie dla
    zakompleksionych ludzi którzy nie potrafią się w niej totalnie odnaleźć

    ludzi którzy mogą ale nie chcą bo nie widzą w tym sensu jest naprawdę
    niewielu,
    zdecydowanie wiecej jest takich którzy by bardzo chcieli ale poprostu im sie
    z różnych przyczyn nie udało,

    natomiast liczenie na to, że bezboleśnie przejdziemy do jakiegoś innego
    systemu jest skrajną naiwnością by nie powiedzieć wprost : głupotą

    wystarczy odrobina znajomości historii by zauważyć że takie zjawiska nigdy
    nie działy się ot tak,
    zmiany systemów wykluwały się w drodze wielkich wojen, rewolucji,
    a taka rewolucja czy wojna ma zwyczaj takim małym pionkom jak ty czy ja
    dawać mocno po dupie ,
    niezależnie od tego za jak dużego spryciarza się uważasz

    więc reasumując, twoja radość jest olbrzymią naiwnością, gdyby ziścił się
    twój sen, to sam byś głośno płakał za pare lat i wspominał jakie to złote
    czasy były

  • 16. Data: 2009-03-04 08:33:56
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Pafcik wrote:

    > więc reasumując, twoja radość jest olbrzymią naiwnością, gdyby ziścił się
    > twój sen, to sam byś głośno płakał za pare lat i wspominał jakie to złote
    > czasy były

    Wiec spadek indeksu do poziomu 500 to - wedlug Ciebie - jakas wielka
    tragedia, zaloba narodowa i nie powinno sie o tym na glos mowic ?

    --
    in

  • 17. Data: 2009-03-04 09:02:47
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    sorden pisze:

    > Wiec spadek indeksu do poziomu 500 to - wedlug Ciebie - jakas wielka
    > tragedia, zaloba narodowa i nie powinno sie o tym na glos mowic ?

    Kiedyś spadł do 6 z przodu, ale z tyłu nic prawie nie było.
    Nie na długo jednak

  • 18. Data: 2009-03-04 09:21:55
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Pester wrote:
    > Ciesze sie, ze konsumpcja spada. Swiat materialnych pokus i pożądań odchodzi
    > do lamusa historii. Nadchodzi nowa era, era rozwoju duchowego ludzkosci.

    Wlasnie! i wazne, zeby minusy nie przeslonily nam plusow :)
    MaciejZ

  • 19. Data: 2009-03-04 10:40:33
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Pafcik"

> [...]
    > twój sen, to sam byś głośno płakał za pare lat i wspominał jakie to złote

    Nie badz takim pesymista!
    Jesli beda wojny to w III swiecie.

    Pester

  • 20. Data: 2009-03-04 10:41:33
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > Wiec spadek indeksu do poziomu 500 to - wedlug Ciebie - jakas wielka
    > tragedia, zaloba narodowa i nie powinno sie o tym na glos mowic ?

    Pafcik pewnie zatopil....

    Pester