eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRevolut - "under security check" › Revolut - "under security check"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Revolut - "under security check"
    Date: Sun, 10 Mar 2019 23:42:33 +0100
    Message-ID: <6...@4...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: Avast (VPS 190310-0, 2019-03-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 10
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.48.3
    X-Trace: 1552257934 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 89.64.48.3:48217
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1301
    X-Received-Body-CRC: 3112174178
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:641545
    [ ukryj nagłówki ]

    Moje konto jest tam od tygodnia w "security check".
    Wygląda to tak, że możesz jedynie wejść na czat, gdzie uzyskasz odpowiedź że
    "konto sprawdzamy, ale nie potrafimy podać kiedy skończymy" (dokładnie tak).

    Nie miałem tam żadnej gotówki, ale trochę byłbym wkurzony gdybym miał, a
    mógłbym jedynie pogadać z konsultantem :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1