  • Data: 2004-03-22 09:42:01
    Temat: Reklamacja do BZWBK pomóżcie (długie)
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Miałem konto w BZWBK - studenckie. Zgodnie z TOiP zlecenia stałe są (były)
    darmowe. Bank na początku nie pobierał mi prowizji, potem zaczął pobierać.
    później przestał, potem znowu zaczął - dziwnie co? ;-)
    Dodam, że prowizje te były różne w tym samym czasie (od 0,5 do 2,5 PLN), a
    zlecenia stałe były identyczne.
    teraz jeszcze po dokładnym przejrzeniu wyciągów zobaczyłem jakieś opłaty
    zatytułowane (zawsze na początku wyciągu) "Realizacja przelewów dokonanych
    na rzecz klientów posiadających rachunek" - na minus oczywiście i nie mam
    pojęcia co to może być?? Tutaj też kwoty wahają się od 1,7 do 7,0 PLN.
    Czy ma ktoś może wzór dobrze napisanej reklamacji, na której mógłbym się
    oprzeć pisząc moją?
    Prowizje pobrane w 2001 roku jeszcze się nie przedawniły, dopiero po pięciu
    latach się przedawnią ??

    Z góry dziękuję za pomoc w rozgrzeszeniu BZWBK;-)

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155