    From: SebCz <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Reiffaisen] Teraz oni nie wyrabiają ?
    Date: Tue, 09 Mar 2004 18:01:19 +0100

    No ładnie:) Niedawno VW miał kłopoty z natłokiem telefonów, teraz RB...
    Drodzy państwo, jak się chce wprowadzać nową usługę, dość rewolucyjną (jak
    na ten bank), tj. obsługę poprzez internet, to się trzeba jakoś
    przygotować, bo tak jak to jest teraz, to obciach na całego.

    Jest wtymagany jakiś TPin. Nie mam i jakoś nie mogę go uzyskać. Obiecano
    mi wczoraj telefon od RB, nikt nie dzwonił. Umówiłem się na dziś na 11.00
    - znowu nic. A wczoraj mnie przepraszano, i że jutro to już na pewno. Cos
    mnie wzieło i chcialem usłyszeć, jak mnie uprzejma Pani przeprosi dziś
    (miała miły głos :), ale... nie można się dodzwonić.

    A ja bym zobaczył z bliska ten ich internet w akcji...

    Ktoś wie, do której godziny oddzwoniają?

    --
    ______
    Pozdrowienia