  • 1. Data: 2006-02-09 15:36:04
    Temat: Regulacje prania pieniędzy w USA i Polsce
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Czy ktoś się tutaj orientuje czy w USA rejestrowanie transakcji odbywa
    się tak jak w Polsce (banki wysyłają informacje do GIIF), czy może jest
    to jakoś inaczej zorganizowane? Gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2006-02-09 16:39:41
    Temat: Re: Regulacje prania pieniędzy w USA i Polsce
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dsfnh4$7kg$1@news.onet.pl>, b...@g...com says...
    > Czy ktoś się tutaj orientuje czy w USA rejestrowanie transakcji odbywa
    > się tak jak w Polsce (banki wysyłają informacje do GIIF), czy może jest
    > to jakoś inaczej zorganizowane? Gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat?

    Kazdy kraj robi to wedlug swoich regulacji. Jedna tranzakacja moze byc
    zarejstrowana w obu krajach.

    AP

  • 3. Data: 2006-02-09 20:38:55
    Od: "Axim" <v...@g...pl>

    "buraxta" <b...@g...com> wrote in message
    > Czy ktoś się tutaj orientuje czy w USA rejestrowanie transakcji odbywa się
    > tak jak w Polsce (banki wysyłają informacje do GIIF), czy może jest to
    > jakoś inaczej zorganizowane? Gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat?

    W USA kazda transakcja od 10 tys dolarow moze chociaz nie musi byc
    sprawdzona. I nie chodzi tu tylko o przelewy....Ale idz do banku i wplac 10K
    cashu....Zleci sie zaraz pol banku, z managerem na czele i beda liczyc ta
    kase i patrzec na Ciebie nie jako na dobrego klienta ale jak na jakiegos
    podejrzanego typa.....

  • 4. Data: 2006-02-09 21:07:50
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Axim wrote:
> [...]
    > kase i patrzec na Ciebie nie jako na dobrego klienta ale jak na jakiegos

    To ja wiem, chodzi mi czy posiadają jakiś wyspecjalizowany organ, jak
    nasz GIIF, który zajmuje się kontrolowaniem transakcji, czy zajmują się
    tym od początku do końca banki komercyjne.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 5. Data: 2006-02-09 21:08:19
    Od: buraxta <b...@g...com>

    AP wrote:
    > Kazdy kraj robi to wedlug swoich regulacji. Jedna tranzakacja moze byc
    > zarejstrowana w obu krajach.

    To też wiem - patrz niżej :)

    --
    // \\