  • 1. Data: 2004-02-26 21:13:32
    Temat: znowu zle o VW :-(((( - cyrk czyli abstrakcja z nr kont
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    o rany, wku---ilem sie na maksa dzis wieczorem, a juz nimfolinki nie ma jak
    opieprzyc
    mialem zlozone 2 zlecenia za rachunki telefoniczne
    1 - tele2 rachunek nr 50103019449000570003050047
    dzisiaj widze - przelew odwalony niby zly rachunek - a jest zgodny z rach na
    ktory juz wplacalem
    zupelna abstrakja

    2. rach do tpsa nr 11401629-1114-122485609310 i tu jeszcze wiekszy cyrk !
    z powyzszego zmienia mi konto na postac
    11401629 1114-122485609310 (spacja zamiast kreski) i oczywiscie przelew
    odwalony z powodu "Odrzucone : Wprowadzono niepoprawne dane"- aby bylo
    ciekawiej juz wiele miesiecy wplacam na niego poprzez VW wlasnie !!!! dawno
    poprzez zdefiniowanego odbiorce !
    cyrk na calego, sprawdzcie swoje przelewy niezrealizowane za dzisiejszy
    dzien zwlaszcza, bo im sie chyba system rozwalil na amen
    bo juz wiem ze to nie tylko u mnie taki blad sie pojawil ! i przelewy sa
    odrzucone

  • 2. Data: 2004-02-26 21:45:37
    Temat: Re: znowu zle o VW :-(((( - cyrk czyli abstrakcja z nr kont
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > cyrk na calego, sprawdzcie swoje przelewy niezrealizowane za dzisiejszy
    > dzien zwlaszcza, bo im sie chyba system rozwalil na amen

    Cóż, zmieniamy hasło na VWBD żondzi ?? :-)

    Baaartol, wyrażasz zgodę ? ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-26 21:48:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> wrote:
    > Cóż, zmieniamy hasło na VWBD żondzi ?? :-)
    >
    > Baaartol, wyrażasz zgodę ? ;-)

    No nie... Tamto jest zarezerwowane ;)
    Hmmm a jak tak krakalem, ze system nie wytrzyma, to bylo, ze bronie
    mBanku... A kurde szkoda tego VW... Nasciagalo sie drobnicy i teraz bank nie
    wytrzymuje... Pewnie wprowadza jakies oplaty uzaleznione od wysokosci
    salda..

  • 4. Data: 2004-02-26 21:55:35
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    napisał w wiadomości news:c1lpkr$45j$1@news.onet.pl...

    > wytrzymuje... Pewnie wprowadza jakies oplaty uzaleznione od wysokosci
    > salda..

    I słusznie. Ale wtedy to ja się też z pbb wyprowadzam. ;)

  • 5. Data: 2004-02-26 22:34:07
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Cóż, zmieniamy hasło na VWBD żondzi ?? :-)
    >
    > Baaartol, wyrażasz zgodę ? ;-)

    Ukrył się biedaczek i w pocie czoła konto w mbanku zakłada :P

  • 6. Data: 2004-02-27 09:05:29
    Od: "andrew" <a...@i...pl>

    hej, mój przelew do TPSA dziś wyszedł bez problemu, w podglądzie zlecenia też
    była spacja po pierwszych 8 cyfrach, ale na potwierdzeniu dziś rachunek już
    jest w takiej postaci jak został wprowadzony i jak jest zapisany na fakturze

    andrew

  • 7. Data: 2004-02-27 10:28:30
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "andrew" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    już
    > jest w takiej postaci jak został wprowadzony i jak jest zapisany na

    nie dodzwonilem sie do infolinii - ale dzisiaj wydaje mi sie ze wiem czemu,
    termin platnosci na te rachunki byl na sobote, wiec z taka data zlozylem nie
    zstanawiajac sie nad tym co i jak, moj znajomy zrobil to tak samo - i obi
    nam przelewy odrzucilo
    dzisiaj zlozylem ponownie "na dzisiaj" - i poszedl, tym niemniej jest to
    powazny blad - bo przelew byl poprawny i powinien byc zrealizowany dzien
    wczesniej lub pozniej - ale nie robic odzrzucenia !

  • 8. Data: 2004-02-27 13:57:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 26 Feb 2004 22:13:32 +0100, w <c1lnlc$onv$1@atlantis.news.tpi.pl>, "krab"
    <_...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > dzien zwlaszcza, bo im sie chyba system rozwalil na amen
    > bo juz wiem ze to nie tylko u mnie taki blad sie pojawil ! i przelewy sa

    SOA #1. Mnie do TPSA poszły.

  • 9. Data: 2004-02-27 20:06:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Cóż, zmieniamy hasło na VWBD żondzi ?? :-)
    >
    > Baaartol, wyrażasz zgodę ? ;-)

    Spoko. W koncu to koleny kandydat na obciach roku. ;-)

    Bartol

  • 10. Data: 2004-02-27 20:07:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ukrył się biedaczek i w pocie czoła konto w mbanku zakłada :P

    Eeeeeee, jeszcze nawet nie zaczalem o tym myslec powaznie. :-P

    Bartol